Permalänk
Medlem

LSPDFR GTA 5 PC

Är det i story mode man ska spela LSPDFR på GTA 5 ?
Behöver man ha spelat ett tag först innan man kan spela LSPDFR?
Jag kommer in i början när jag ska välja bil och följa efter den andra bilen och närmast ska ta mig till polisstationen för att bli polis så blir de ”game over”..

Hur gör jag för att slippa story mode och spela LSPDFR direkt när jag kommer in ? Eller är de något som inte laddas in korrekt ?

Skulle gärna vilja spela detta själv då jag kollar mkt på youtube när andra spelar. Jag får fram en meny när jag trycker F4

Permalänk
Skrivet av Denny35:

Är det i story mode man ska spela LSPDFR på GTA 5 ?
Behöver man ha spelat ett tag först innan man kan spela LSPDFR?
Jag kommer in i början när jag ska välja bil och följa efter den andra bilen och närmast ska ta mig till polisstationen för att bli polis så blir de ”game over”..

Hur gör jag för att slippa story mode och spela LSPDFR direkt när jag kommer in ? Eller är de något som inte laddas in korrekt ?

Skulle gärna vilja spela detta själv då jag kollar mkt på youtube när andra spelar. Jag får fram en meny när jag trycker F4

https://www.lcpdfr.com/wiki/lspdfr/04/getting-started/

Visa signatur

Fractal Design Define R6 | Asus ROG Strix B450-F Gaming | Ryzen 5 2600x | Ballistix Sport LT DDR4 16GB | Geforce RTX 3060 ti | OCZ 750w 80 Plus | OCZ Agility 3 -WD Green 1TB | AOC 24" 144Hz |