Mous Limitless iPhone Xr case (+ plånboksfodral)

Permalänk
Medlem

Mous Limitless iPhone Xr case (+ plånboksfodral)

Mous Limetless case med tillhörande plånboksfodral till iPhone XR. Båda nya och i oöppnad förpackning.

Innan jag slänger dessa upp på Tradera så tänkte jag kolla om någon här är intresserat.

Båda case och fodral är magnetiska så telefonen kan lätt och smidigt tas ut och sättas tillbaka i fodralet igen.
Det medföljer även ett displayskydd från Mous.

Jag använder själv ett likadan case och kan intyga att det skyddar min telefon bättre än något annat jag haft tidigare.
Jag har ett oftast mycket fysiskt yrke som kräver mycket ålande på magen, krypande in och ut genom trånga öppningar, lyft av tunga saker som ibland får vila på låren (så gick min tidigare telefon sönder) och en del klättring. Ofta i smutsiga miljöer.
Har dessutom tappet telefonen i marken flertal gångar båda inomhus (upp till 180cm) och utomhus på parkeringen (från 160cm) och min telefon är fortfarande i nyskick efter 7 månader.
Mitt case har fått några små repor men inget som syns om du inte letar.
Finns massa videor med YouTubers som försöker förstöra detta case.
OBS Jag har inte själv testat att slänga den från en kran 😉

iPhone XR case - Limetless 2.0 Wallnut
Köpt för €39,99

Flip Wallet - Limitless 2.0
Köpt för €34,99 (men ser att priset sedan har sänkts till 24,99)

Vet inte vad som är ett rimligt pris, men tanka på vad jag betalat - och att allt är i oöppnat förpackning - tänker jag att runt 350:- är ett fynd (om du har en iPhone XR och behöver ett grymt case 😉). Håller du inte med kan du ju testa att ge mig ett bud...

Föredrar avhämtning, bor på röda linjen söder om stan, men kan även skicka.

Läs hela annonsen här