Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Define nano s kabeldragning bakom GPU

Permalänk
Medlem

Define nano s kabeldragning bakom GPU

Hej, någon som har detta chassit eller liknande och har dragit kablar som går bakifrån chassit och in genom hålet som är precis under moderkortskanten?
Tex. Front hd audio/usb 2.0/pwm sladd. När man sedan trycker dit grafikkortet så kläms ju dessa sladdar av grafikkortets topp och moderkortet. Går det ha 3 sladdar där tro? I Jonas chassirecension av nano s så drar han front hd audio där iaf.

Permalänk
Medlem

Jag har sladdar dragna genom de hålen. Det beror väl på exakt vilka sladdar du har tänkt dra, och vilket grafikkort du har, men för mig funkar det. Jag har front io dragen där genom.

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk

hade 12V matningen till 8 pin kontakten dragen där i någon version av min setup där porten var placerad strax över grafikkortet typ mitt på modermodemet bakkant.

funkade prima för var ända vägen sladden räckte om man inte ville dra den tvärs genom chassit.

så får kablarna plats där går det utmärkt.

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows

Permalänk
Medlem

Det var ett hack i grafikkortet just där, så jag fick igenom 3 stycken, Hd audio, USB 2.0 och en fläktsladd.