Garderobrensning. Chassi, GPU, Skärmar, Mobil mm

Permalänk
Medlem

Bjuder 100 kr för de två 140 fläktarna tillsammans med förlängningar, kopplingar och nedvoltningskopplingar. Eller 50 kr för förlängningar, kopplingar och nedvoltningskopplingar om du vill hålla ihop fläktarna.

Permalänk
Skrivet av Robbelibobbann:

Moderkort Asus B250 mining + 3st RX 580 1300kr + frakt

Noterat!

Visa signatur

Kaffe, bullar och choklad!

Permalänk
Skrivet av jonatannossrep:

Bjuder 100 kr för de två 140 fläktarna tillsammans med förlängningar, kopplingar och nedvoltningskopplingar. Eller 50 kr för förlängningar, kopplingar och nedvoltningskopplingar om du vill hålla ihop fläktarna.

Leverans till Karlstad? Om ingen annan vill ha allt innan torsdag kan jag skicka för 175 inklusive frakt. Blir det bra?

Visa signatur

Kaffe, bullar och choklad!

Permalänk

Moderkort Asus B250 mining + 3st RX 580 1400kr + frakt

Visa signatur

Ryzen 7 1800x @4,05Ghz 1.36V, Asus Crosshair VI X370,
Asus Strix 1080ti OC, 16gb Corsair Vengance RGB 3200mhz, Corsair Hydro H150i Pro, Lian Li O11 Dynamic, Corsair LL Fans

Permalänk
Medlem

Jag är lite desperat efter ett RX 580 så om jag skulle kunna få köpa ett av ASUS korten så skulle jag blir väldigt tacksam!

Bjuder 700:- för det med trasig fläkt, bara det fungerar, så hoppas jag att de som vill köpa MB + GPU:erna kanske kan leva med två kort och kanske få ner totalsumman lite?

Annars får jag vara med i budgivningen och säga:

Moderkort Asus B250 mining + 3st RX 580 1500kr + frakt

Mvh

Permalänk
Skrivet av Ringan_87:

Moderkort Asus B250 mining + 3st RX 580 1400kr + frakt

Noterat

Visa signatur

Kaffe, bullar och choklad!

Permalänk
Skrivet av Exocet:

Jag är lite desperat efter ett RX 580 så om jag skulle kunna få köpa ett av ASUS korten så skulle jag blir väldigt tacksam!

Bjuder 700:- för det med trasig fläkt, bara det fungerar, så hoppas jag att de som vill köpa MB + GPU:erna kanske kan leva med två kort och kanske få ner totalsumman lite?

Annars får jag vara med i budgivningen och säga:

Moderkort Asus B250 mining + 3st RX 580 1500kr + frakt

Mvh

Noterat. Prioriterar som tidigare sagt de som köper "hela paketet" så att säga.

Visa signatur

Kaffe, bullar och choklad!

Permalänk
Skrivet av Exocet:

Jag är lite desperat efter ett RX 580 så om jag skulle kunna få köpa ett av ASUS korten så skulle jag blir väldigt tacksam!

Bjuder 700:- för det med trasig fläkt, bara det fungerar, så hoppas jag att de som vill köpa MB + GPU:erna kanske kan leva med två kort och kanske få ner totalsumman lite?

Annars får jag vara med i budgivningen och säga:

Moderkort Asus B250 mining + 3st RX 580 1500kr + frakt

Mvh

Vi kanske skulle kunna lösa det i efterhand annars eller nåt att du kan ta ett om du bara är ute efter 1 kort,
annars får jag väl säga 1600kr + frakt för Moderkort Asus B250 mining + 3st RX 580

Visa signatur

Ryzen 7 1800x @4,05Ghz 1.36V, Asus Crosshair VI X370,
Asus Strix 1080ti OC, 16gb Corsair Vengance RGB 3200mhz, Corsair Hydro H150i Pro, Lian Li O11 Dynamic, Corsair LL Fans

Permalänk
Skrivet av Ringan_87:

Vi kanske skulle kunna lösa det i efterhand annars eller nåt att du kan ta ett om du bara är ute efter 1 kort,
annars får jag väl säga 1600kr + frakt för Moderkort Asus B250 mining + 3st RX 580

Exocet har fixat kort på annat sätt, så ditt bud på 1400 ligger kvar i toppen.
Mvh
Christian

Visa signatur

Kaffe, bullar och choklad!

Permalänk
Skrivet av twoface76:

Exocet har fixat kort på annat sätt, så ditt bud på 1400 ligger kvar i toppen.
Mvh
Christian

Okej kanon, tackar!

Visa signatur

Ryzen 7 1800x @4,05Ghz 1.36V, Asus Crosshair VI X370,
Asus Strix 1080ti OC, 16gb Corsair Vengance RGB 3200mhz, Corsair Hydro H150i Pro, Lian Li O11 Dynamic, Corsair LL Fans

Permalänk
Medlem
Skrivet av twoface76:

Leverans till Karlstad? Om ingen annan vill ha allt innan torsdag kan jag skicka för 175 inklusive frakt. Blir det bra?

Egentligen var jag väl mest intresserad av skarvarna osv. och inte fläktarna, så kan du klämma ner enbart dessa "fläktsladdar" i ett litet kuvert för 100 kr totalt får du hellre göra det. Sen har jag tydligen aldrig uppdaterade att jag numera bor i Falun. Annars får jag fundera på det till på Torsdag.

Permalänk

Moderkort Asus B250 mining + 3st RX 580 1500kr + frakt

Permalänk

Moderkort Asus B250 mining + 3st RX 580 1600kr + frakt

Visa signatur

Ryzen 7 1800x @4,05Ghz 1.36V, Asus Crosshair VI X370,
Asus Strix 1080ti OC, 16gb Corsair Vengance RGB 3200mhz, Corsair Hydro H150i Pro, Lian Li O11 Dynamic, Corsair LL Fans

Permalänk

Följande är sålt:

Moderkort
Alla GPUs
CPU-kylare
Fläktar + fläktkablar

mvh Christian

Visa signatur

Kaffe, bullar och choklad!

Permalänk
Medlem

@twoface76

Bjuder 450 kr inklusive frakt för Fractal Design Arc Mini R2 om det kan skickas.

Permalänk
Avstängd

Jag vill köpa fläktar

Permalänk
Skrivet av Viktorph:

@twoface76

Bjuder 450 kr inklusive frakt för Fractal Design Arc Mini R2 om det kan skickas.

Har ingen låda till chassit tyvärr, så det går inte att skicka.

Visa signatur

Kaffe, bullar och choklad!

Permalänk
Skrivet av Jonah312:

Jag vill köpa fläktar

Hej
Fläktarna är sålda.

/Christian

Visa signatur

Kaffe, bullar och choklad!

Permalänk
Medlem
Skrivet av twoface76:

Har ingen låda till chassit tyvärr, så det går inte att skicka.

Aj, det var trist. Hade varit perfekt till servern. Tack ändå!