Permalänk
Medlem

Surface Pro 7, Surface Pro 7+

Idag har jag 2st surface och jag behöver bara en av dem så jag kör en intressekoll på båda för att se vilken av dem jag säljer.
Microsoft Surface Pro 7 eller en Microsoft Surface Pro 7+
Båda är med i5 och 128GB ssd och Platinum utförande, det sitter också ett 128GB sd-kort i 7+
Surface pro 7 är mer eller mindre bara uppstartad en gång för att funktionstesta sedan förpackningen bröts. Denna är utan kvitto, priside 6500:-

Surface pro 7+ är inköpt i Mars och kvitto finns, priside 7500:-

Priserna är riktpriser men kom med bud, lägger du riktpriset så avslutar vi budgivningen samma kväll.

Håll ev bud i denna tråd och INTE i PM!

Finnas att hämta i Tullinge eller skickas mot fraktkostnad.

Detta är en intressekoll och jag säljer om jag vill till vem jag vill osv osv.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Blank

Permalänk
Medlem

Bjuder 5000kr och kan hämta pro 7.

Permalänk
Medlem

@LasseTM För att förtydliga, kommer båda med typecover? eller ingen? Eller hur funkar det nu för tiden, verkar finnas så många varianter

Permalänk

Bjuder 6000kr för 7+ och hämtar i tullinge

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gustenrocks:

@LasseTM För att förtydliga, kommer båda med typecover? eller ingen? Eller hur funkar det nu för tiden, verkar finnas så många varianter

Ingen kommer med typecover, det är tillbehör som inte ingår normalt för en surface så det är plattan + kartong och laddare som gäller.

Visa signatur

Blank

Permalänk
Medlem

Eftersom båda ligger lika långt ifrån min priside så tänker jag att jag behåller 7+ med tanke på att den är snabbare och har ett större batteri + sd kort och utbytbar hdd.
Men den som kommer närmast mina utsatta priser säljer jag.

Visa signatur

Blank