Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Diablo II Resurrected Drops & trade

Permalänk
Medlem

https://www.instagram.com/thebaldvikingig/ la upp det jag har här enklare kom med bud ba

Visa signatur

Chassis: Fractal Design Define R4 CPU-cooling: NH-D14 with Arctic MX-6 paste CPU: Ryzen 5 3600XT MOTHERBOARD: Gigabyte X570 Aorus Elite MEMORY: 2x KF3600C16D4/16GX
GFX: EVGA GeForce RTX 3060 XC 12GB
PSU: Seasonic Focus GX 750W
HDD: Samsung 980 Pro 2TB
MONITOR: Acer predator XB273U

Permalänk
Medlem

offer unid torch för 4x3 keys

Permalänk
Medlem

Så händer det. En Unique Grand Charm droppar i Throne of Destruction. Äntligen en Gheed's Fortune!
Ooooch den rollar 20% mf och vendor prices 11%. Fml.
Men iallafall 149% mer guld. Alltid något?

Med så dålig rng så måste nästa bli bättre. Jag tar och uppgraderar mina Gore Riders till Myrmidon Greaves. De har en väldigt dålig %ED roll på dem, så jag har inte så mycket att förlora utom runorna (som jag har flertalet av ändå).
Samma där. Av spannet 160-200% ED så får jag 165%.

Men countess droppade iallafall både lum och Lem idag, det får man väl vara nöjd med iallafall.
Så hittade jag en ethereal Gladiators Bane med snudd på 2000 defense. Den var ju schysst till mercen iallafall.

Visa signatur

Any machine is a smoke machine if you use it wrong enough - AvE

Permalänk
Medlem
Skrivet av Baalex:

Så händer det. En Unique Grand Charm droppar i Throne of Destruction. Äntligen en Gheed's Fortune!
Ooooch den rollar 20% mf och vendor prices 11%. Fml.
Men iallafall 149% mer guld. Alltid något?

Med så dålig rng så måste nästa bli bättre. Jag tar och uppgraderar mina Gore Riders till Myrmidon Greaves. De har en väldigt dålig %ED roll på dem, så jag har inte så mycket att förlora utom runorna (som jag har flertalet av ändå).
Samma där. Av spannet 160-200% ED så får jag 165%.

Men countess droppade iallafall både lum och Lem idag, det får man väl vara nöjd med iallafall.
Så hittade jag en ethereal Gladiators Bane med snudd på 2000 defense. Den var ju schysst till mercen iallafall.

Gött, har inte hittat något på ett tag, men körde några meph runs idag o hitta ingenting, gick ner till travincal, och första killen fick jag en HoZ med 193ed. Så de är allrid något att spara

Visa signatur

🎮 → 5800X3D • B450 Tomahawk Max • 3080 FTW3 Ultra @Customloop
🖥️ → 3440x1440
⌨️ → Zoom65
🖱️ → G-Pro Wireless Superlight
🎧 → Steelseries Arctis 7

Permalänk
Medlem

Äntligen

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk
Medlem

Alltså vad är dropraten på keys egentligen?
När jag sitter och mysgibbar lite efter jobbet så brukar jag köra Countess, Summoner, Lower Kurast+Travincal, Nihlathak, och Baal. Har gjort denna run minst ett tjugotal gånger tills nu, men inte en enda key

Edit: Och bara för att jag gnäller så händer det såklart. 2 key of terror på raken.
Dessutom en SoJ och Draculs Grasp! SoJ bytte jag mot en Ohm, så nu har jag alla ingredienser till en CTA om jag vill göra en.
Är det värt att göra en CTA, eller ska jag ha tålamod och försöka få tag på antingen en till ohm för att kuba, eller försöka byta upp mig till en Lo för min Grief jag behöver?

Jag är en otålmodig femåring.
Visa signatur

Any machine is a smoke machine if you use it wrong enough - AvE

Permalänk
Medlem

Rullade tärningen på en CtA trots lite tvivel. Kände att den survivabilityn var värt en chansning. Helt klart nöjd med de rollsen!

Visa signatur

Any machine is a smoke machine if you use it wrong enough - AvE

Permalänk
Medlem

Så där då.
Paladinen kan framgångsrikt cleara Uber-Tristram solo utan några större svårigheter.
Dock fick jag en Hellfire Torch för druid 🙁
Så någon som vill byta en +11/+11 druid torch mot en pala torch? Skjuter in nån runa I mellanskillnad om det är så.

Visa signatur

Any machine is a smoke machine if you use it wrong enough - AvE

Permalänk
Medlem

👍

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk

Jag har lite saker jag gärna blir av med faktiskt, vet inte om många är så sugna på att tradea, men jag har detta till övers:

1 x Occulus
1 x Spirit i monarch 3x% fcr
2 x PUL Rune
1 x Perfekt Guardian Angel
A S S A S S I N
1 x Shadow Disciplines (DNA)
D R U I D
1 x Elemental Skills (Eye)
A M A Z O N
1 x Bow & Crossbow Skills + 1-26 lightning dmg (Eye)
3 x Tal hjälm
2 x Tal bältet
3 x IK vapnet
3 x IK hanskarna
1 x 4 socket flail med 10ed och lite dura increase
1 x Chanceguards 28 mf
1 x Waterwalks
2 x Magefists
1 x Druid Torch 18/18