Apple förlänger utbytesprogrammet för Airpods Pro

Permalänk

Apple förlänger utbytesprogrammet för Airpods Pro

Tidiga Airpods Pro (tillverkade före oktober 2020) utvecklade ibland ett knastrande ljud som hördes om man hade på effekterna Noice Cancellation eller Transparency och rörde sig intensivt, exempelvis vid träning.

Apple förlänger utbytesprogrammet för specifikt detta problem med, enligt uppgift, ytterligare ett år. Det innebär att utbytesprogrammet numera "gäller för AirPods Pro som berörs under tre år från enhetens ursprungliga inköpsdatum." (https://support.apple.com/sv-se/airpods-pro-service-program-s...)

Permalänk
Medlem

Har alltid undrat varför mina knastrar. Den vänstra mer än den högra. Fick etuiet utbytt av apple med Apple Care nyligen för att den slutade ladda.

Permalänk
Medlem

Lämnade in mina efter ett år när de började knäppa. Fick ett par nya som har lite annorlunda design på "gallret". Dessa har fungerat som de ska i snart ett år.

Visa signatur

9800X3D | Asus RTX 5080 | Asus B650M-PLUS WIFI | Kingston 32GB 6000 DDR5 | Lian Li A3 mATX

Permalänk
Livsnjutare 😎

Hade ingen aning om detta, men å andra sidan har jag personligen inte upplevt några problem...

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •