Permalänk
Medlem

En gång var det en som TKade mig med flit på ett lan, eftersom han var mindre än mig, typ polares brossa, så utgjorde han inget fysikt motstånd, så jag satte mitt skärp runt hans hals i en minut, nu vill han aldrig vara med och lana längre fett bra sätt att ta han om problem på...

Alla runt bara kollade helt skumt, dom fattar inte att man måste ta tag i problemen i tidig ålder... precis som mr. roman polanski.

Visa signatur

gotta go fast

Permalänk
Avstängd

Ursäkta mig, men vad är "mohaa"?

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sim

googla?

första träffer säger: Medal of honor, allied assault. tsss..

Permalänk
Medlem
Citat:

Medal of Honor: Allied Assault tippar jag.

EDIT: Självklart hann någon före.

Permalänk
Medlem

He, men ni får inte bli så sura. Iofs brikar jag också bli skitsur när nån TK:ar mig. Men det beror helt på vilket humör jag är på. Ibland så TK:ar jag själv. Och det är ju bara helt hysteriskt när det hela blir en enda stor fragfest och alla försöker döda alla i början av ronden! Ah, de gamla goda CS-tiderna.

Visa signatur

If the answer to any question requires a leap of faith, is it really an answer at all?

Permalänk

Tka är ju det roligaste som finns!!

Visa signatur

Im your mother Luke...

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cure
googla?

första träffer säger: Medal of honor, allied assault. tsss..

Vafan. Jag gick direkt till acronymfinder.com innan jag frågade, men den gav ingen träff. Första gången den sviker mig faktiskt.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Vafan. Jag gick direkt till acronymfinder.com innan jag frågade, men den gav ingen träff. Första gången den sviker mig faktiskt.

http://www.acronymfinder.com/af-query.asp?String=exact&Acrony...

Inte nog med att du varken kan googla eller använda af.com, dessutom ljuger du oxå..

Dessutom är Sim så grinig att han kommer säkert med nån dålig ursäkt alá "förkortningen inte fanns när jag sökte"

Permalänk
Avstängd
Citat:

Mohaa, 1 entry - Added Tuesday July 8 2003 -- 01:55:17

Konstigt att den addades EFTER att jag sökte... Pffft.

Nog med OffT nu!

Permalänk
Medlem

hahahahaha

Visa signatur

gotta go fast

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hipshot
En gång var det en som TKade mig med flit på ett lan, eftersom han var mindre än mig, typ polares brossa, så utgjorde han inget fysikt motstånd, så jag satte mitt skärp runt hans hals i en minut, nu vill han aldrig vara med och lana längre fett bra sätt att ta han om problem på...

Alla runt bara kollade helt skumt, dom fattar inte att man måste ta tag i problemen i tidig ålder... precis som mr. roman polanski.

mmmm det är ju rätt sätt att ta hand om dom som TK´ar. OK det är irriterande som fan, men vad mer kan man göra än att kick/ban?

Visa signatur

| AMD R9 5950X | Asus ROG Strix X570-F Gaming | Nvidia 5080 FE | 32GB DDR4 | Noctua NH-D15 |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rambo
tk är inge kul när det drabbar en själv. men skitkul att tk:a andra :D:D:D

andreasdr och jag brukar gå in på en mohaa server med ff på. sen börjar vi kasta granater på våra egna, haha vad kul vi har :D:D sen har vi skitsvåra nick så det blir lite svårare att banna oss

Ni är inte värda mer än ett nackskott

Hur gammla är ni btw?

Visa signatur

Spelar mestadels Arma 3, men även sådant som Factorio och Rimworld.

Permalänk
Medlem

Jag träffade Rambos mamma för ett tag sedan, det var innan hon skulle föda en pojke som visst skulle heta Rambo... heh, vilken fantasi vissa har va

Visa signatur

gotta go fast

Permalänk
Medlem

öh... just det, sedan träffade jag andreasdrs mamma, eh hon var också gravid, hon sa att hon skulle döpa sin son till andreas (lät ok) dr (inte längre) ... sedan gick jag hem och åt middag och kollade på tv, gick och la mig, och vaknade till en ny härlig dag då jag tog fram cykeln och cyklade ut på en äng och la mig ner och kollade upp på den vackra blåa himmlen, efter det så...

Visa signatur

gotta go fast

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nightcrawl
Ni är inte värda mer än ett nackskott

Hur gammla är ni btw?

jag e 11, släpp ut ondskan nu, jag vet att du vill

hipshot: hahahaa

Visa signatur
Permalänk
Citat:

Konstigt att den addades EFTER att jag sökte... Pffft.

Nog med OffT nu!

Om det är sant det du skriver nu så är det ju ett rent sjukligt sammanträffande.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hipshot
öh... just det, sedan träffade jag andreasdrs mamma, eh hon var också gravid, hon sa att hon skulle döpa sin son till andreas (lät ok) dr (inte längre) ... sedan gick jag hem och åt middag och kollade på tv, gick och la mig, och vaknade till en ny härlig dag då jag tog fram cykeln och cyklade ut på en äng och la mig ner och kollade upp på den vackra blåa himmlen, efter det så...

Du är så jävla skön Hipshot

EDIT: Nightcrawl: Jag är 18. Rambo är INTE 11 han är 9

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av andreasdr
Om det är sant det du skriver nu så är det ju ett rent sjukligt sammanträffande.

Nej då, Cure la dit förklaringen manuellt bara när jag skrev att jag hade sökt där. De har en sida där man kan lägga till förkortningar som saknas

De uppdaterar databasen dagligen.

Permalänk
Citat:

Nej då, Cure la dit förklaringen manuellt bara när jag skrev att jag hade sökt där. De har en sida där man kan lägga till förkortningar som saknas

De uppdaterar databasen dagligen.

Ah, tänkte att det var nåt sånt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Havelang
Om man TK på CS så blir man bannad i flera år
Det fick inte minst en kille här att erfara då han tydligen blev bannad av WON till 2008 =/ Lagom till OS

Haha Undrar om han är interesserad av
CS1 2008

Visa signatur

gotta go fast

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aphex
Vågar inte duscha efter gympan bara luktar svett,
då är det skönt att komma hem och vara kung på internet.

FF är kul eftersom det blir mer realistiskt, men det känns lite väl optimistiskt att ha det påslaget på publika servrar som till 90% befolkas av mobbade fjortisar med splittergranater. Hej Rambo.

bästa låten då

hade nästan glömt den.

Visa signatur

PSN: SoL-WiK (PS3 250gb + 1000gb My Book + 500gb My Book @ Sony BRAVIA + Logitech Z-5500 + PS Vita)
Eigenbrötler - I dont give a FööK, cant fail if i dont try.

Permalänk
Medlem

Rambo vilka servrar brukar du lira på?

jag lirar mohaa på publics väldigt ofta så de vore kul om man kunde hitta dej "där ute" och

plocka dej med "pure skills" men nu när jag tänker på de så är de kanske därför som du

börjar Tka ..för att alla smiskar skiten ut dej?

jag brukar lira på Total#2 men där är du nog redan bannad.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Eight

jag lirar mohaa på publics väldigt ofta så de vore kul om man kunde hitta dej "där ute" och

plocka dej med "pure skills" men nu när jag tänker på de så är de kanske därför som du

Hahaha, the irony. Det är tämligen få som smiskar Rambo, kan jag meddela
Du skulle ju kunna försöka om du vill. Vad heter du när du spelar då?
Även jag har varit riktigt bra, men inte längre dock efter mitt långa uppehåll.

Permalänk
Avstängd
Citat:

jag är inte bannad på någon server alls. det var ett tag sen jag tka

jag lirar gärna mot dig, när jag fått datorn att funka.

jag är inte så kass... har ju bara sparat över 2 gb med bilder från mathcer jag vunnit

Visa signatur
Permalänk
Medlem

eh? matcher med en spelare då eller?

med vilket nick lirar du som, jag kanske vet vem du är.

är du med i nån klan?

Permalänk
Avstängd
Citat:

eh? matcher med en spelare då eller?

med vilket nick lirar du som, jag kanske vet vem du är.

är du med i nån klan?

nej jag menar stats-screens från slutet av en omgång

rambo 666 heter jag...

klan är inget för mig

Visa signatur
Permalänk
Citat:

jag är inte så kass... har ju bara sparat över 2 gb med bilder från mathcer jag vunnit

matcher du vunnit med skillz eller bara lamt fusk?:confused:

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Lagom patetiskt att spara på vinster man fuskat sig till.

Visa signatur

I am a prototype for a much larger s󠅄󠅘󠅕󠄐󠅞󠅕󠅕󠅔󠄐󠅤󠅟󠄐󠅒󠅕󠄐󠅟󠅒󠅣󠅕󠅢󠅦󠅕󠅔󠄐󠅑󠅞󠅔󠄐󠅥󠅞󠅔󠅕󠅢󠅣󠅤󠅟󠅟󠅔󠄐󠅧󠅑󠅣󠄐󠅟󠅞󠅓󠅕󠄐󠅣󠅑󠅤󠅙󠅣󠅖󠅙󠅕󠅔󠄐󠅒󠅩󠄐󠄷󠅟󠅔󠄞󠄐󠄾󠅟󠅧󠄐󠅧󠅕󠄐󠅓󠅑󠅞󠄐󠅙󠅝󠅠󠅜󠅕󠅝󠅕󠅞󠅤󠄐󠅤󠅘󠅕󠄐󠅣󠅑󠅝󠅕󠄐󠅖󠅥󠅞󠅓󠅤󠅙󠅟󠅞󠅑󠅜󠅙󠅤󠅩󠄐󠅧󠅙󠅤󠅘󠄐󠅔󠅑󠅤󠅑󠄝󠅝󠅙󠅞󠅙󠅞󠅗󠄐󠅑󠅜󠅗󠅟󠅢󠅙󠅤󠅘󠅝󠅣󠄞ystem

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aphex
Lagom patetiskt att spara på vinster man fuskat sig till.

Du kan väl iallafall försöka hänga med i svängarna

Det är nog bäst jag förklarar:
Jag och Rambo TKade lite vid endast 3-4 tillfällen. I övrigt spelar vi seriöst och ärligt.

TK är inte fusk, så fuskanklagelserna vete andarna var ni fått ifrån.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av andreasdr
Det är nog bäst jag förklarar:
Jag och Rambo TKade lite vid endast 3-4 tillfällen. I övrigt spelar vi seriöst och ärligt.

Visst, säkert.

Visa signatur

I am a prototype for a much larger s󠅄󠅘󠅕󠄐󠅞󠅕󠅕󠅔󠄐󠅤󠅟󠄐󠅒󠅕󠄐󠅟󠅒󠅣󠅕󠅢󠅦󠅕󠅔󠄐󠅑󠅞󠅔󠄐󠅥󠅞󠅔󠅕󠅢󠅣󠅤󠅟󠅟󠅔󠄐󠅧󠅑󠅣󠄐󠅟󠅞󠅓󠅕󠄐󠅣󠅑󠅤󠅙󠅣󠅖󠅙󠅕󠅔󠄐󠅒󠅩󠄐󠄷󠅟󠅔󠄞󠄐󠄾󠅟󠅧󠄐󠅧󠅕󠄐󠅓󠅑󠅞󠄐󠅙󠅝󠅠󠅜󠅕󠅝󠅕󠅞󠅤󠄐󠅤󠅘󠅕󠄐󠅣󠅑󠅝󠅕󠄐󠅖󠅥󠅞󠅓󠅤󠅙󠅟󠅞󠅑󠅜󠅙󠅤󠅩󠄐󠅧󠅙󠅤󠅘󠄐󠅔󠅑󠅤󠅑󠄝󠅝󠅙󠅞󠅙󠅞󠅗󠄐󠅑󠅜󠅗󠅟󠅢󠅙󠅤󠅘󠅝󠅣󠄞ystem