Hälsa veckans nya medlemmar välkomna!

Permalänk
Redaktion
Redaktionschef

Hälsa veckans nya medlemmar välkomna!

Varje vecka trillar det in massvis med nya medlemmar till SweClockers och för att välkomna dessa till flocken kan det ju vara bra att köra en regelrätt tråd där vi allesammans kan välkomna nykomlingarna med öppna armar. Så vi tar och gör det, helt enkelt!

Nya medlemmar får ett fint meddelande i PM-form med länkar till bland annat marknadsdelen, komma igång på SweClockers, guide för hur man startar trådar samt en allmän presentationstråd för nya medlemmar. Det finns dock massvis med andra trevliga trådar av olika slag som skapats här på SweClockers och om du har några tips på guldkorn nykomlingarna inte får missa, så är det bara att plita ner dessa här i tråden!

Den här veckan är det dessa medlemmar som har reggat konton och gjort sina första rörelser i vår gemenskap. Välkomna!

Permalänk
Bussovi_ by XHI

Välkomna!

Viktigt att ni älskar kebab och hatar ananas här annars blir väldigt många medlemmar ledsna!

Visa signatur

Halo kompis!

Permalänk
Medlem

@Enviro nu får du välkomna alla föregående veckors nya medlemmar också, annars blir det orättvist

Permalänk
Medlem
Skrivet av m4gnify:

@Enviro nu får du välkomna alla föregående veckors nya medlemmar också, annars blir det orättvist

Jo precis, jag känner mig lite kränkt nu när jag känner efter...

Visa signatur

Desktop: Ryzen 5800X3D || MSI X570S Edge Max Wifi || Sapphire Pulse RX 7900 XTX || Gskill Trident Z 3600 64GB || Kingston KC3000 2TB || Samsung 970 EVO Plus 2TB || Samsung 960 Pro 1TB || Fractal Torrent || Asus PG42UQ 4K OLED
Proxmox server: Ryzen 5900X || Asrock Rack X570D4I-2T || Kingston 64GB ECC || WD Red SN700 1TB || Blandning av WD Red / Seagate Ironwolf för lagring || Fractal Node 304

Permalänk
Medlem

Jäklar vad många ändå, kul att se lite ’nytt blod’ strömma in!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bussović:

Välkomna!

Viktigt att ni älskar kebab och hatar ananas här annars blir väldigt många medlemmar ledsna!

Älska kebab kan jag hålla med om, men hata ananas?! Nä, någon måtta får det då vara...

Visa signatur

Ryzen 5800X, Asus ROG Strix B550-E Gaming, Asus ROG Strix 3080 Ti OC, G.Skill Trident Z Neo DDR4 32 GB RAM@3600 MHz cl16, LG 34GN850 + Acer Predator XB271HU

Permalänk
Medlem
Skrivet av haijen:

Älska kebab kan jag hålla med om, men hata ananas?! Nä, någon måtta får det då vara...

Gissar att han menar på pizzan? Annars vet jag inte

Permalänk
Medlem
Skrivet av medbor:

Gissar att han menar på pizzan? Annars vet jag inte

Ja, det är väl klart man har ananas på pizzan?!

Visa signatur

Ryzen 5800X, Asus ROG Strix B550-E Gaming, Asus ROG Strix 3080 Ti OC, G.Skill Trident Z Neo DDR4 32 GB RAM@3600 MHz cl16, LG 34GN850 + Acer Predator XB271HU

Permalänk
99:e percentilen

Kan jag bara få uttrycka min uppskattning över det för vår tid unika kulturella fenomenet online-alias!

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk
Redaktion
Redaktionschef
Skrivet av Bussović:

Välkomna!

Viktigt att ni älskar kebab och hatar ananas här annars blir väldigt många medlemmar ledsna!

Haha ska nog se om jag kan ändra välkomstmeddelandet till detta!

Skrivet av m4gnify:

@Enviro nu får du välkomna alla föregående veckors nya medlemmar också, annars blir det orättvist

Absolut inte! Alla som reggat sig innan kan dra rakt åt fanders! Nä, men nån gång måste man ju dra startlinjen för det här. Och alla som varit här sedan tidigare har, förhoppningsvis, fått känna sig välkomna ändå. 😊

Skrivet av haijen:

Ja, det är väl klart man har ananas på pizzan?!

Ananas, kyckling och paprika är möjligtvis min go to när jag käkar på Dominos....

Permalänk
Moderator
Festpilot 2020, Antiallo
Skrivet av Bussović:

Välkomna!

Viktigt att ni älskar kebab och hatar ananas här annars blir väldigt många medlemmar ledsna!

@NordhNet, TEAM-LÖK UNITE! 🧅🧅🧅🧅🧅🧅🧅🧅🧅🧅

@Enviro, Vilket dunderbra initiativ!

Visa signatur

 | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk
Viking
Skrivet av Bussović:

Välkomna!

Viktigt att ni älskar kebab och hatar ananas här annars blir väldigt många medlemmar ledsna!

Viktigt att nämna är att ananas nog är en av de top 3 godaste frukterna att äta för sig.
På pizza däremot kan det diskuteras.

Visa signatur

RTX 3080 Gaming X Trio | Ryzen 7 5800X | TridentZ Neo 32GB @3600MHz CL16 | Asus X470-F ROG Strix | Lian Li PC-O11 Dynamic Svart | NZXT Kraken Z73 | 9x Phanteks T30 | LG OLED 27GS95QE 240Hz

Permalänk
Skäggig legend
Skrivet av Bussović:

Välkomna!

Viktigt att ni älskar kebab och hatar ananas här annars blir väldigt många medlemmar ledsna!

Lyssna inte på honom, ananas är epic.

@Bussović puss.

Visa signatur

Tråden om Skägg!
My cave...
Ryzen 5 3600@4,3Ghz - 16GB CL16 - RTX 3070 - Kingston Fury M.2 2TB
🎧Schiit Hel + DT-770 PRO - NAD C316 - B&W 685 - LG 65" OLED B6
 Watch Series 5 4G - Macbook Pro 13" 2015 - iPhone 11 PRO 256GB 

Permalänk
Medlem

Hej och välkomna alla nya! Hoppas ni stannar och får lika mycket nytta och nöje som jag haft här genom åren.

👾

Visa signatur

Primär Torrent Compact, Prime 650 Platinum, Prime Z790 mATX, i5-13600K, U12A, 32GB 3200, 1080Ti, 2xNVMe + SSD, Predator X38: Time Spy 11430, GPU 10939, CPU 15340
Sekundär i5-8400, Asus B360 mATX, 16GB, Asus 1070, 970 + 860 Evo, 750W PSU

http://rec.elmor.se/review.php?user=570

Permalänk
Medlem

Tjenare newbies, välkomna in i värmen.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design R6 CPU: Ryzen 9 3900X med Noctua NH-D15 GPU: Asus TUF 3080 10GB OC RAM: 64GB G.Skill Trident Z Neo @ 3600Mhz CL 16-19-19-39 Moderkort:ASUS ROG Crosshair VIII DARK Hero SSD m.2: 2 x 2TB Seagate FireCuda 520 SSD 2.5: 2 x 480GB Kingston A400

Permalänk
Medlem

Hälsar alla välkommna, men lite extra @Kaffekokarn för att namnet är härligt.

Visa signatur

Har jag uppgivit felaktig information? Rätta mig gärna, jag vet inte allt och kan ha fel.

Permalänk
Medlem

Aldrig i livet, nya medlemmar måste visa sig värdiga mitt välkomnande.

Visa signatur

Besök Instagram för en mix av halvtaskiga bilder på pizza, biceps, och transfetter.

Permalänk
Medlem
Skrivet av m4gnify:

@Enviro nu får du välkomna alla föregående veckors nya medlemmar också, annars blir det orättvist

Precis! Det var ingen som välkomnade mig när jag registrerade mig 2003 efter att ha hängt här oregistrerad ett tag

Permalänk
Medlem

Detta är alltså en Facebook-grej som man nu överför till föregångaren Bulletin Board. I get it

"Tack för insläpp" (glömde skriva det 2008) 😎

Visa signatur

Windows 11 Pro | Intel i7 8700 | ASUS Prime Z370-P | Corsair 16GB 3000MHz | ASUS GTX 1080 | Fractal Design Define S | Corsair RM750x | Hyper 212 EVO

Permalänk
Medlem

Ooh Shetland Sheepdog-Valpar !!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bussović:

Välkomna!

Viktigt att ni älskar kebab och hatar ananas här annars blir väldigt många medlemmar ledsna!

Med extra lök

Visa signatur

räserdator+

Permalänk

Är lite nyfiken på dessa nya medlemmarnas ålder. Är de gamla eller unga?

Permalänk
Medlem
Skrivet av evil penguin:

Jo precis, jag känner mig lite kränkt nu när jag känner efter...

Det är viktigt att man känner efter ordentligt. Annars är det svårt att veta att man är kränkt.
Det viktiga är inte varför man är kränkt, utan att man är det. Så man kan ta del i gemenskapen av alla andra som känner sig kränkta.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dinkefing:

Är lite nyfiken på dessa nya medlemmarnas ålder. Är de gamla eller unga?

Jag gissar på blandat.
Säkert flera års åldersskillnad mellan yngsta och äldsta medlemmen.

Permalänk
Medlem

Ett stort välkommen till alla nya medlemmar!

Hoppas att ni kommer trivas.
Att ni kommer ha både kommer ha nytta och nöje här.

Permalänk
Moderator
Forumledare
Skrivet av DavidtheDoom:

@NordhNet, TEAM-LÖK UNITE! 🧅🧅🧅🧅🧅🧅🧅🧅🧅🧅

@Enviro, Vilket dunderbra initiativ!

In lök we trust!

Välkomna in i den härliga galenskapen som är sweclockers ❤️❤️

Visa signatur

Forumets regler | Har du synpunkter på hur vi modererar? Kontakta SweClockers/moderatorerna

Jag stavar som en kratta

Gillar lök på discord

Permalänk
Hedersmedlem

Kan det möjligen vara en idé att i välkomstpaketet förklara katten med hatten?

Det var ju en medlem ritade denna hatt på sin egen katt i början av 00-talet och den dyker ju upp i olika sammanhang ibland. Ingen direkt Rembrandt-målning om man säger så…

Medlemmen @medbor har den som avatar ser jag :D.

Visa signatur

🖥️ 13600K • RTX 4080 • 32GB DDR5 • 2TB NVMe • LG C3 OLED 42"
💾 4790K • 16GB DDR3 • 14TB HDD • Plex ❤️
💻 MacBook Air M1
🎮 Xbox Series X

Permalänk
Medlem
Skrivet av Najk:

Kan det möjligen vara en idé att i välkomstpaketet förklara katten med hatten?

Det var ju en medlem ritade denna hatt på sin egen katt i början av 00-talet och den dyker ju upp i olika sammanhang ibland. Ingen direkt Rembrandt-målning om man säger så…

Medlemmen @medbor har den som avatar ser jag :D.

Alla i forumet fick den som avatar på första april i år ’BamseClockers’ stod det i bannern

Bamse (som katten heter) fick stor spridning i forumet för väldigt länge sedan, på den nivå att moderatorerna började banna användande av bilden för att det hade spårat ur

Jag minns tyvärr inte alla detaljer

Permalänk
Medlem
Skrivet av biew:

Med extra lök

samma för kebab och tacos, lök är en av huvudingredienserna

Permalänk
Medlem

Välkommen in i värmen