Fyra spelare delar Game Pass-konto i Microsofts testlansering

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av nu1mlock:

Spelen som erbjuds kanske inte passar dig, men att Game Pass är riktat mest mot barn stämmer helt enkelt inte.

såklart det är 88% barna spel på xbox game pass..
battlefield är det enda skjutarspelet, halo det enda strategispelet och sen det klassiska dirt rally serien.. thats about it, eller?

givetvis finns det endel indie/dlc-serier såg jag, men de finns överallt annars också.. ?

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av nu1mlock:

Spelen som erbjuds kanske inte passar dig, men att Game Pass är riktat mest mot barn stämmer helt enkelt inte.

Nej, det håller jag helt med om.
Bland Bethesda-spelen har vi ju DOOM Eternal, flera Dishonored-spel, RAGE 2, Prey, en massa Quake osv som knappast är barnspel.
Även diverse zombiespel som World War Z och Back 4 Blood som väl är rätt våldsamma.

Visa signatur

Asus ROG STRIX B550-F / Ryzen 5800X3D / 48 GB 3200 MHz CL14 / Asus TUF 3080 OC / WD SN850 1 TB, Kingston NV1 2 TB + NAS / Corsair RM650x V3 / Acer XB271HU (1440p165) / LG C1 55"
NAS: 6700K/16GB/Debian+ZFS | Backup (offsite): 9600K/16GB/Debian+ZFS

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Thomas:

Nej, det håller jag helt med om.
Bland Bethesda-spelen har vi ju DOOM Eternal, flera Dishonored-spel, RAGE 2, Prey, en massa Quake osv som knappast är barnspel.
Även diverse zombiespel som World War Z och Back 4 Blood som väl är rätt våldsamma.

då får jag be om ursäkt, "mest populära" visade 20 spel varav 2 var vuxet.. dvs 10 %. så j ag drog pararellen att det mest skulle vara barnspel eftersom det tydligen mest var barn aktiva..
Men jasså.. såg nu att både ID och Bethesd lite nyare spel också fanns, trodde bara det var doom/quake original.

fast idk. även om jag blir motbevisad att det visst finns några grafiska spel.. så ser jag även ett spel som kallas "goat simulator" https://www.xbox.com/sv-se/games/store/goat-simulator/BV0NM30...

heh..