Strix B450, Ryzen 5800X, 32GB RAM, vattenblock, Samsung EVO 970 1TB

Permalänk
Medlem

Strix B450, Ryzen 5800X, 32GB RAM, vattenblock, Samsung EVO 970 1TB

Har lite delar över efter att ha sidgraderat till en 11900K när jag ändå skulle dra om loopen och hade delar liggandes. Har därför ett uppgraderingspaket till salu:

Moderkort: Asus Strix B-450F Gaming
Processor: Ryzen 5800X
RAM: 32GB HyperX 3200MHz (återkommer med timings)
SSD: Samsung EVO 970 1TB
Vattenblock: EK Velocity (RGB-kabeln har strukit med någon stans på vägen).

Paketet kan säljas med/utan SSD och vattenblock samt ram men moderkort och CPU ser jag helst att de säljs tillsammans. Specificera gärna vad ni budar på, om det är upphämtning eller frakt och alla bud sker exklusive frakt. Bud i PM ignoreras.

Jag har även ett 2080ti med vattenblock i separat annons och om så önskas så har jag allt från pump/res, radiatorer, radiatorfläktar, slamg, fittings, PSU, ja allt man kan behöva för en hel build utöver chassi. Pris diskuteras i så fall i PM.

Köp nu pris: 5000kr
Bud från 4000kr

Läs hela annonsen här

Visa signatur

PM:a mig! I Följ mig på Youtube

Desktop: 11900K, Maximus Hero VII, 64GB Dominator Platinum @2933Mhz, RX 6900 XT 16GB Liquid Devil, Samsung Evo Plus 1TB + Kingston NV1 2TB, Be Quiet Silent Base 802, Be quiet! Dark Power Pro 11 850W, custom loop med 420mm + 360mm radiatorer.

Permalänk
Medlem

3000 för CPU, MOBO och SSD? Plus frakt såklart!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lunkan90:

3000 för CPU, MOBO och SSD? Plus frakt såklart!

Tveksamt att jag kommer sälja det till det priset men noterar budet i alla fall men tror nog att delarna åker i frugans dator om inga bättre bud inkommer

Visa signatur

PM:a mig! I Följ mig på Youtube

Desktop: 11900K, Maximus Hero VII, 64GB Dominator Platinum @2933Mhz, RX 6900 XT 16GB Liquid Devil, Samsung Evo Plus 1TB + Kingston NV1 2TB, Be Quiet Silent Base 802, Be quiet! Dark Power Pro 11 850W, custom loop med 420mm + 360mm radiatorer.

Permalänk
Medlem

Moderkort cpu å ram 3400kr pluss frakt.

Permalänk
Medlem

Moderkort, cpu,Samsung EVO 970 1TB å ram 3900kr pluss frakt.

Permalänk
Medlem

Hej, intresserad av cpun.
Undrar dock, jag har en 5600x som är bara 2 månader gammal. så jag funderar ifall bytelse+cash är av intresse.

Helt förståeligt om du inte vill.

Permalänk
Medlem

4000 för cpu, mobo och ssd

Permalänk
Medlem

Förlåt, 4000 för ssd, ram, cpu och mobo

Permalänk
Medlem

Moderkort, cpu å ram 3700kr pluss frakt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av whitenuke:

Hej, intresserad av cpun.
Undrar dock, jag har en 5600x som är bara 2 månader gammal. så jag funderar ifall bytelse+cash är av intresse.

Helt förståeligt om du inte vill.

Skrivet av Lunkan90:

Förlåt, 4000 för ssd, ram, cpu och mobo

Skrivet av PeÖ:

Moderkort, cpu å ram 3700kr pluss frakt.

Bud noterade, jag värderar SSD'n till ca 5-600kr och ser därför @PeÖ som ledande bud.

Visa signatur

PM:a mig! I Följ mig på Youtube

Desktop: 11900K, Maximus Hero VII, 64GB Dominator Platinum @2933Mhz, RX 6900 XT 16GB Liquid Devil, Samsung Evo Plus 1TB + Kingston NV1 2TB, Be Quiet Silent Base 802, Be quiet! Dark Power Pro 11 850W, custom loop med 420mm + 360mm radiatorer.

Permalänk
Medlem

Om jag budar 3700 för moderkort, CPU och SSD, hur ser du då på det?

Permalänk
Medlem

Rubbet 4200kr kliar lite i dator byggar fingrarna.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lunkan90:

Om jag budar 3700 för moderkort, CPU och SSD, hur ser du då på det?

I och med att PeÖ bjöd det först så ser jag det som att du är först på kö efter PeÖ till det budet.

Skrivet av PeÖ:

Rubbet 4200kr kliar lite i dator byggar fingrarna.

Jag värderar i så fall ditt tidigare bud högre då jag annars föredrar att behålla SSD + vattenblock. För att göra en tydlig distinktion så kommer jag i resten av annonsen se SSD'n som 500kr och vattenblocket som 300kr. Såg nu också att vattenblocket har spruckit lite vid ena anslutningen vilket blocken dock är byggda att klara av utan problem.

Ledande bud är fortsatt 3700kr för cpu, mobo och ram.

Visa signatur

PM:a mig! I Följ mig på Youtube

Desktop: 11900K, Maximus Hero VII, 64GB Dominator Platinum @2933Mhz, RX 6900 XT 16GB Liquid Devil, Samsung Evo Plus 1TB + Kingston NV1 2TB, Be Quiet Silent Base 802, Be quiet! Dark Power Pro 11 850W, custom loop med 420mm + 360mm radiatorer.

Permalänk
Medlem
Skrivet av JohanFlodqvist:

I och med att PeÖ bjöd det först så ser jag det som att du är först på kö efter PeÖ till det budet.

Jag värderar i så fall ditt tidigare bud högre då jag annars föredrar att behålla SSD + vattenblock. För att göra en tydlig distinktion så kommer jag i resten av annonsen se SSD'n som 500kr och vattenblocket som 300kr. Såg nu också att vattenblocket har spruckit lite vid ena anslutningen vilket blocken dock är byggda att klara av utan problem.

Ledande bud är fortsatt 3700kr för cpu, mobo och ram.

Du värderar SSD och RAM lika högt då? Jag bjöd 3700 för SSD, MOBO och CPU, PeÖ budade på MOBO, CPU och RAM.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lunkan90:

Du värderar SSD och RAM lika högt då? Jag bjöd 3700 för SSD, MOBO och CPU, PeÖ budade på MOBO, CPU och RAM.

Sorry, jag läste slarvigt. RAM värderar jag såklart lite högre och 3700kr för CPU + MOBO + SSD är i så fall ledande.

Visa signatur

PM:a mig! I Följ mig på Youtube

Desktop: 11900K, Maximus Hero VII, 64GB Dominator Platinum @2933Mhz, RX 6900 XT 16GB Liquid Devil, Samsung Evo Plus 1TB + Kingston NV1 2TB, Be Quiet Silent Base 802, Be quiet! Dark Power Pro 11 850W, custom loop med 420mm + 360mm radiatorer.

Permalänk
Medlem

Jag inser att jag inte skrivit någon sluttid för budgivning men har ingen önskan att dra ut på det mer än nödvändigt och kan väl säga säga att jag kan sälja direkt för 3700kr för CPU + mobo + SSD alternativt 4500kr för hela klabbet.

@PeÖ
@Lunkan90

Visa signatur

PM:a mig! I Följ mig på Youtube

Desktop: 11900K, Maximus Hero VII, 64GB Dominator Platinum @2933Mhz, RX 6900 XT 16GB Liquid Devil, Samsung Evo Plus 1TB + Kingston NV1 2TB, Be Quiet Silent Base 802, Be quiet! Dark Power Pro 11 850W, custom loop med 420mm + 360mm radiatorer.

Permalänk
Medlem

Kör på klabbet 4500kr pluss frakt.

Permalänk
Medlem

Och jag kör gärna på mobo-CPU-SSD för 3700 så får du välja vilket alternativ som lockar

Permalänk
Medlem

Haha det var då själva fan, nu har jag velat fram och tillbaka här i två timmar och varit på väg in och skriva till båda två vid olika tillfällen men å ena sidan så skulle frugans burk må bra av 32gb ram och ett vattenblock å andra sidan är det ju soft med pengar. Är det någon som vill lägga tungan på vågen? Annars får jag singla slant

Visa signatur

PM:a mig! I Följ mig på Youtube

Desktop: 11900K, Maximus Hero VII, 64GB Dominator Platinum @2933Mhz, RX 6900 XT 16GB Liquid Devil, Samsung Evo Plus 1TB + Kingston NV1 2TB, Be Quiet Silent Base 802, Be quiet! Dark Power Pro 11 850W, custom loop med 420mm + 360mm radiatorer.

Permalänk
Medlem

Insåg nu när jag skulle kolla till mina delar att jag har en moderkortskombo som saknar minnen så får nog gå på 3700kr för paketet utan minnen och CPU-block.

Skickar ett PM till @Lunkan90

Visa signatur

PM:a mig! I Följ mig på Youtube

Desktop: 11900K, Maximus Hero VII, 64GB Dominator Platinum @2933Mhz, RX 6900 XT 16GB Liquid Devil, Samsung Evo Plus 1TB + Kingston NV1 2TB, Be Quiet Silent Base 802, Be quiet! Dark Power Pro 11 850W, custom loop med 420mm + 360mm radiatorer.

Permalänk
Medlem

Jag har fortfarande inte hört något från @Lunkan90 så antar att det budet inte längre är aktuellt? Är @PeÖ fortfarande intresserad?

Visa signatur

PM:a mig! I Följ mig på Youtube

Desktop: 11900K, Maximus Hero VII, 64GB Dominator Platinum @2933Mhz, RX 6900 XT 16GB Liquid Devil, Samsung Evo Plus 1TB + Kingston NV1 2TB, Be Quiet Silent Base 802, Be quiet! Dark Power Pro 11 850W, custom loop med 420mm + 360mm radiatorer.

Permalänk
Medlem

Jag är inte intresserad av vatten blocket jag förstår inte riktigt hade du inget minne och vad är ditt pris?

Permalänk
Medlem

Minnet kan jag skaffa själv kan du ge mig ett nöjd pris på cpu och moderkort som jag är mest intresserad av, å ett med cpu moderkort å ssd så skall jag grunna på de.

Permalänk
Medlem
Skrivet av PeÖ:

Jag är inte intresserad av vatten blocket jag förstår inte riktigt hade du inget minne och vad är ditt pris?

Jo jag har minnen men kom på att jag inte skulle ha något emot att behålla dom så när jag valde mellan era två bud som jag ansåg som likvärdiga valde jag det där jag kunde behålla minnena.

Skrivet av PeÖ:

Minnet kan jag skaffa själv kan du ge mig ett nöjd pris på cpu och moderkort som jag är mest intresserad av, å ett med cpu moderkort å ssd så skall jag grunna på de.

CPU + moderkort = 3100kr
CPU + moderkort + SSD = 3700kr

Visa signatur

PM:a mig! I Följ mig på Youtube

Desktop: 11900K, Maximus Hero VII, 64GB Dominator Platinum @2933Mhz, RX 6900 XT 16GB Liquid Devil, Samsung Evo Plus 1TB + Kingston NV1 2TB, Be Quiet Silent Base 802, Be quiet! Dark Power Pro 11 850W, custom loop med 420mm + 360mm radiatorer.

Permalänk
Medlem

CPU + moderkort + SSD för 3500kr tar jag gärna pluss frakt om du kan leva me det?

Permalänk

Jag kan ta CPU + moderkort + SSD för 3700 kr och hämta om du inte redan avslutat budgivningen

Permalänk

Vad är sålt och vad finns kvar?

Permalänk
Medlem
Skrivet av RallzorKing:

Jag kan ta CPU + moderkort + SSD för 3700 kr och hämta om du inte redan avslutat budgivningen

Skrivet av 19stefan85:

Vad är sålt och vad finns kvar?

Jag har helt missat att uppdatera mig här då jag tröttnade lite när en budgivare gick under jorden och sen glömde jag lite bort det.

Allt finns kvar men behåller helst minnena men kan fortsatt tänka mig köo nu priserna jag angav ovan: 3700kr för CPU + mobo + SSD alternativt 4500kr för hela paketet.

Visa signatur

PM:a mig! I Följ mig på Youtube

Desktop: 11900K, Maximus Hero VII, 64GB Dominator Platinum @2933Mhz, RX 6900 XT 16GB Liquid Devil, Samsung Evo Plus 1TB + Kingston NV1 2TB, Be Quiet Silent Base 802, Be quiet! Dark Power Pro 11 850W, custom loop med 420mm + 360mm radiatorer.

Permalänk
Medlem

Jag skulle vara intresserad av att köpa, dock bara om minnen ingår.

Permalänk

Jag kan ta hela paketet för 4500kr.