Permalänk
Medlem

Glömt fråga. Men någon som vet om man måste kolla på inets streams där de drar vinnare för att ha en chans att vinna?

Permalänk
Skrivet av Tobitheo:

Glömt fråga. Men någon som vet om man måste kolla på inets streams där de drar vinnare för att ha en chans att vinna?

Tror inte det, såhär står det på deras hemsida:

Citat:

Varje vinnare kontaktas separat via email inom några dagar efter livestreamen.
Har du inte blivit kontaktad så har du inte vunnit.

https://www.inet.se/kampanj/4894/inets-julkalender-2022

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tobitheo:

Glömt fråga. Men någon som vet om man måste kolla på inets streams där de drar vinnare för att ha en chans att vinna?

Nej det behövs inte.

Visa signatur

AMD® RYZEN™ 5 5600X
Red Devil Ultimate RX 6900 XT 16GB
Asus Rog Strix F-GAMING B450
HyperX Fury 32GB DDR4 3200 MHZ
Mobil: Google Pixel 7 PRO

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rockybruz:

Tror inte det, såhär står det på deras hemsida:

Skrivet av Felixark:

Nej det behövs inte.

Jo såg det också men tack för svar iaf. Ville vara säker då streamen är samtidigt som vi äter kvällsmat med en fyraåring med väldigt selektiva matvanor så kan inte riktigt sitta kolla på en stream just då.

Permalänk
Medlem

https://tuerchen.app/ZannaZ
zannaz har en julkalender också

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Jag tycker MediaMarkts webbsida varit rätt trött i ett par dagar. Vilken timing, 4 dagar före jul!?

EDIT, skit bakom spakarna! Det var tydligen bara på jobbdatorn som jag inte kunde ladda sidan ordentligt. Inget fel på MediaMarkts webbsida!

Visa signatur

AMD Ryzen 7800x3d | Asus Strix X670E-F | G.Skill DDR5 2x32GB @6000MT/s CL30 | RTX 4090 TUF | Sound Blaster AE-7 | WD SN850x 4TB | Corsair HX1500i | NZXT H7 Flow | Logitech G915 TKL | G502 X Lightspeed | LG 42" C2 OLED | Logitech Z-5500 | Epos H6Pro | Windows 11 Pro

Permalänk
Medlem

Var det någon har på Sweclockers så lyckades vinna något från respektive julkalender i år ?

Visa signatur

AMD® RYZEN™ 5 5600X
Red Devil Ultimate RX 6900 XT 16GB
Asus Rog Strix F-GAMING B450
HyperX Fury 32GB DDR4 3200 MHZ
Mobil: Google Pixel 7 PRO

Permalänk
Medlem
Skrivet av Felixark:

Var det någon har på Sweclockers så lyckades vinna något från respektive julkalender i år ?

Verkar ha kammat hem 0 i år. Har bara kvar en liten chans i sweclockers egna julkalender där jag var lucka nr 23! (Men många väldigt bra bidrag så håller låg chans på mig själv 😅😅)

(Fast vann ju iof 1000kr presentkort där redan! Så en vinst har jag i år!)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Felixark:

Var det någon har på Sweclockers så lyckades vinna något från respektive julkalender i år ?

Nä, jag lyckades inte vinna nånting alls. Hade hoppats på en del grejer från Inet's kalender (grafikkort bl.a.), men icke sa Nicke. Brukar inte ha tur i sånt här, så det gick som vanligt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Felixark:

Var det någon har på Sweclockers så lyckades vinna något från respektive julkalender i år ?

Vann inget jag heller

Skrivet av Libra-75:

Nä, jag lyckades inte vinna nånting alls. Hade hoppats på en del grejer från Inet's kalender (grafikkort bl.a.), men icke sa Nicke. Brukar inte ha tur i sånt här, så det gick som vanligt.

Lättare att bara köpa det man behöver än hoppas på turen

Visa signatur

|| Citera för svar! ||

Chassi: Xigmatek Elysium | PSU: EVGA Supernova G2 750W | MB: ASUS Strix Z390-F GAMING | CPU: INTEL i9-9900K & Corsair H60 | GPU: Asus Strix RTX 2080 OC | SSD: Samsung 970 EVO 500 GB | RAM: HyperX Fury 4x8 GB CL16 2666 Mhz | Ljudkort: Asus Xonar D2X | Nätverkskort: TP-Link Archer TX3000E

Tangentbord: Keychron K8 Pro | Switchar: Boba U4 | stabilizers: AEboards Staebis V2

Permalänk
Medlem
Skrivet av FireFox:

Lättare att bara köpa det man behöver än hoppas på turen

Problemet är ju att grafikkorten har varit svindyra rätt länge nu, så därför hoppades man ju lite på att kunna vinna ett när tillfälle fanns. Men nu är allt sånt över för tillfället, med kalendrar och tävlingar, och jag har tröttnat på att vänta så jag beställde ett 6800XT under mellandagsrean. Inte optimalt för vad jag vill kunna göra (bl.a. spela med ray tracing på i 1440p med minst 60fps), men det får duga tills vidare. Hade hoppats på nåt bra erbjudande på 3080 el.dyl, men det dök aldrig upp (under BF och mellandagsrean).

Permalänk
Medlem
Skrivet av Libra-75:

Problemet är ju att grafikkorten har varit svindyra rätt länge nu, så därför hoppades man ju lite på att kunna vinna ett när tillfälle fanns. Men nu är allt sånt över för tillfället, med kalendrar och tävlingar, och jag har tröttnat på att vänta så jag beställde ett 6800XT under mellandagsrean. Inte optimalt för vad jag vill kunna göra (bl.a. spela med ray tracing på i 1440p med minst 60fps), men det får duga tills vidare. Hade hoppats på nåt bra erbjudande på 3080 el.dyl, men det dök aldrig upp (under BF och mellandagsrean).

Du har rätt i att det blivit väldigt dyrt med grafikkort på senare år, med dagens priser skulle jag aldrig köpa ett nytt kort, mitt 2080 får kämpa på något år till så kanske kommande deflation förhoppningsvis drar ner priserna till mer normala nivåer.

Visa signatur

|| Citera för svar! ||

Chassi: Xigmatek Elysium | PSU: EVGA Supernova G2 750W | MB: ASUS Strix Z390-F GAMING | CPU: INTEL i9-9900K & Corsair H60 | GPU: Asus Strix RTX 2080 OC | SSD: Samsung 970 EVO 500 GB | RAM: HyperX Fury 4x8 GB CL16 2666 Mhz | Ljudkort: Asus Xonar D2X | Nätverkskort: TP-Link Archer TX3000E

Tangentbord: Keychron K8 Pro | Switchar: Boba U4 | stabilizers: AEboards Staebis V2

Permalänk
Medlem
Skrivet av FireFox:

Du har rätt i att det blivit väldigt dyrt med grafikkort på senare år, med dagens priser skulle jag aldrig köpa ett nytt kort, mitt 2080 får kämpa på något år till så kanske kommande deflation förhoppningsvis drar ner priserna till mer normala nivåer.

Ja, då ligger du iallafall inte lika illa till som mig. Jag sitter på ett 980ti och en i7-5280K just nu. Blir ett ganska bra kliv upp till 5800X3D och 6800XT.

Permalänk
Medlem

Kommer det en 2023 tråd?

Visa signatur

"When I get sad, I stop being sad and be awsome instead, true story."

Permalänk
Keeper of Traditions
Skrivet av Json_81:

Kommer det en 2023 tråd?

Jag hade tänkt det, men glömde av det Försöker nog göra en tråd ikväll om ingen annan hinner före.

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dunder:

Jag hade tänkt det, men glömde av det Försöker nog göra en tråd ikväll om ingen annan hinner före.

Uppskattat
Klickade lite på förra årets länkar, verkar vara en del som skippar i år.

Visa signatur

"When I get sad, I stop being sad and be awsome instead, true story."

Permalänk
Moderator
Festpilot 2020, Antiallo
Skrivet av Json_81:

Kommer det en 2023 tråd?

Skrivet av Dunder:

Jag hade tänkt det, men glömde av det Försöker nog göra en tråd ikväll om ingen annan hinner före.

Oj, du var snabb i år @Dunder!
https://www.sweclockers.com/forum/trad/1704317-julkalendrar-2...

Passar på att låsa denna tråden när den ändå bubblar så att trafiken går till rätt tråd.

*Tråd låst, gå till den nya tråden!*

Visa signatur

 | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin