Musikspelare (app) för Android? Vilken?

Permalänk
Medlem

Musikspelare (app) för Android? Vilken?

Köpte nyligen en Pixel 7, men vad jag kan se finns ingen musikspelar-app installerad.
Någon ni rekommenderar? Gärna gratis, enkel att använda och utan annonser.

Tack på förhand.

Permalänk
Medlem

Även att du skriver "gärna gratis" måste jag ändå säga Poweramp. Bästa jag använt. Engångssumma, alla inställningar du kan tänka dig.

Permalänk
Avstängd

Musicolet rekommenderas varmt. Tog ett tag för mig att hitta rätt men det här är suveränt.

Visa signatur

7800x3d, 64GB 6000cl30, Gigabyte X670 Gaming X AX (F9d) 12TB m.2/nvme, 8TB SSD, WD 2x12TB 5400rpm, XFX 7900xt, SoundBlasterX AE-5+, HP X34", Fractal Design Define 7, Corsair HX750, Topping MX3s, Ino Audio piMx, Dan Clark Audio Aeon 2 closed..
LG B1 65", Topping e70, Topping pa5 II plus, Guru Audio Junior+ (primärt) / Canton GLE 90, Nintendo Switch OLED, Pico 4 VR

Permalänk
Medlem
Skrivet av outbox:

Köpte nyligen en Pixel 7, men vad jag kan se finns ingen musikspelar-app installerad.
Någon ni rekommenderar? Gärna gratis, enkel att använda och utan annonser.

Tack på förhand.

Jag använder denna https://play.google.com/store/apps/details?id=com.rhmsoft.pul...

Visa signatur

Stationär PC: Chassi: Phanteks Enthoo EVOLV ATX MB: MSI B550 Gaming Plus CPU: AMD Ryzen 7 5700X Kylning: Noctua NH-U12S GPU: MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6 GB RAM: Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3600MHz NVMe: 2st Kingston A2000 SSD: Intel 520 180GB och Intel 530 240GB HDD: WD Green 1TB, Toshiba 640GB samt fler HDD PSU: Corsair RM750X. Mobila enheter Mina Androidenheter och Dell Latitude 5400. Citera om du vill ha ett garanterat svar från mig

Permalänk
Medlem

Tack för svaren. Hittills verkar Musicolet mest lockande