Vilka av Titan har ramdac?

Permalänk
Medlem

Vilka av Titan har ramdac?

Hej har försökt söka mig fram men då de har liknande namn plus att titan x pascal kalllad xp när de finns en annan titan xp blir jag förvirrad.

Vilken är den sista(bästa) gpun med ramdac?

Permalänk
Medlem

Det är Titan X (Maxwell 900-serien) som är sista kortet med RAMDAC.

Det går utmärkt att köra 1920x1080 (ihopdragen bild såklart) i 120hz med Geforce 980Ti via DVI-I->VGA med en IIYAMA 22" skärm. Om man nu vill det av någon underlig anledning..

Visa signatur

<3

Permalänk
Medlem
Skrivet av Han_stog_still:

Det är Titan X (Maxwell 900-serien) som är sista kortet med RAMDAC.

Det går utmärkt att köra 1920x1080 (ihopdragen bild såklart) i 120hz med Geforce 980Ti via DVI-I->VGA med en IIYAMA 22" skärm. Om man nu vill det av någon underlig anledning..

Har ett 980 ti med trasig kondensor som fungerar samt ett likadant helt. Men vill ändå ha best in slot.

Permalänk
Medlem

Jo, kan förstå att du vill ha Titan X. Är rätt sugen på det kortet också faktist, tror skillnaden mellan Titan X och 980Ti förutom 12gb vs 6gb är att det faktist är möjligt att ändra spänning på Titan X, så det bör gå att klocka högre, förutsatt bra kylning. Utblåskylaren på Titan X är verkligen inte bra kylare.

Visa signatur

<3

Permalänk
Medlem

Har fakriskt två gpu-kylare som ligger. Kraken någonting så de går att lösa. Ville bara införsäkra mig om vilket kort som var de bästa.

Hade varit segt om man köpt pascal och inte kunde använda de på de sätt man ville