Windows 11 vägrar installera sig på datorn..

Permalänk
Medlem

Windows 11 vägrar installera sig på datorn..

Ända sen jag fick nya delar till datorn på garatin när ja lämna in den så har windows bombaderat mig med påminnelser om att installera windows 11, Så idag tänkte ja nu äre dags. Men hur jag än gör så vägrar det funka, får bara error. Har gått in i bios med Secure boot och försökt pilla med allt sånt där jag inte förstår.
Vad gör jag för fel? Nu efter ja pillat så har helt plötsligt erbjudandet om windows 11 försvunnit. Och det står att jag måste vänta på inbjudan?
Vad blire?
Någon som har ett tips på vad jag ska göra?

Permalänk
Medlem

Kan ha löst mitt egna problem, gick till microsoft och såg att de gick att ladda ner ISO-fil, använde den och lyckades installera Windows 11, jag hoppas bara att de är legit

Permalänk
Skrivet av Avipt:

Kan ha löst mitt egna problem, gick till microsoft och såg att de gick att ladda ner ISO-fil, använde den och lyckades installera Windows 11, jag hoppas bara att de är legit

Ser ingen orsak till att microsoft skulle dela ut piratkopior...

Så med typ 2000% kan jag säga att det är legit sålänge den kom från microsofts hemsida och inte någon alternativ sida med konstig länk är den ok.

Installationsmediat är gratis idag det du betalar för är licenskoden för att aktivera det.

Piratbukten är fortfarande en piratkopia dock sålänge det inte är microsoft själva som lagt upp den där.

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows