Youtube Premium Lite upphör

Permalänk
Livsnjutare 😎

Youtube Premium Lite upphör

Tråkiga nyheter, kommer inte betala för en full premiumversion.

Känns som att youtube går samma väg som Netflix litegrann… vill de att deras kundbas skall ogilla dem ?

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk
Livsnjutare 😎

Sett att vissa skriver saker som ”har en prenumeration via Turkiet för xx kronor”

… hur fixar man en sådan ?

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk
Medlem
Permalänk

Aah tråkigt. Vill inte ha musiken och all annan skit. Vägrar betala dubbla för samma tjänst...

Permalänk
Medlem
Skrivet av andreas_dock:

Tråkiga nyheter, kommer inte betala för en full premiumversion.

Känns som att youtube går samma väg som Netflix litegrann… vill de att deras kundbas skall ogilla dem ?

<Uppladdad bildlänk>

Finns redan en tråd om detta

Visa signatur

Stationär PC: Chassi: Phanteks Enthoo EVOLV ATX MB: MSI B550 Gaming Plus CPU: AMD Ryzen 7 5700X Kylning: Noctua NH-U12S GPU: MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6 GB RAM: Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3600MHz NVMe: 2st Kingston A2000 SSD: Intel 520 180GB och Intel 530 240GB HDD: WD Green 1TB, Toshiba 640GB samt fler HDD PSU: Corsair RM750X. Mobila enheter Mina Androidenheter och Dell Latitude 5400. Citera om du vill ha ett garanterat svar från mig

Permalänk
Medlem

Då får man börja ad-blocka igen då, att betala nästan det dubbla priset bara för att bli av med reklam är ju inte direkt lockande.

Permalänk
Medlem
Skrivet av gonace:

Då får man börja ad-blocka igen då, att betala nästan det dubbla priset bara för att bli av med reklam är ju inte direkt lockande.

YouTube Is Blocking Ad Blockers
YouTube Starting To Block Ad Blockers - Time To Switch To YouTube Premium?
Youtube goes to war with ad blockers - how companies die

Front-ends som låser upp allt material (typ) för 0 kr/mån, och som även tar bort all reklam: Piped och Invidious. Det finns fler (så som youtube-local), men Piped och Invidious är enligt mig de bästa. Till Android finner jag NewPipe och LibreTube de bästa. Det ska även finnas front-ends för iOS, men verkligen inte i samma utbrednad som till Android (Apple - 'nuff said). Jag håller dock noll koll på dessa.

Det finns även front-ends för YouTube Music. Beatbump är en av dom, som även funkar som en webapp.

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.