Permalänk
Medlem
Skrivet av bartil:

Igår såg vi över en miljon SEK för första gången. Vilken milstolpe! Förr skrev Sweclockers redaktion om sådant, men det kanske krockar med samarbeten med myndigheter som Försvarsmakten och liknande. Hur som helst är utvecklingen spännande för alla och kul för de frihetligt sinnade.

@pistage Ja jag såg ett tal av Trump på någon BTC-tillställning för ett någon månad sedan. Jag vet inte vad jag ska tycka om att politiker lägger sig i detta, det känns ju kontraproduktivt. Krypto för mig är något som växer fram för att folk tycker att stat och politiker har för långa fingrar. Därför förvånade det mig när Trump skröt om att BTC ökade i värde under hans tid som president. Att Musk är kompis med Trump kan slå åt vilket håll som helst, hans tweetar har fått BTC att både rusa och rasa i kurs. Men Trumps vänskap med Dana White ser jag som mycket positiv för BTC. Hans UFC gör mycket reklam för en kryptohandelstjänst.

Krypto växer fram för att folk ska ha fler sätt att tjäna pengar. Klart politiker också vill tjäna pengar

Visa signatur

5700x3D | RTX 3080 | 2 TB M.2 | 32 GB RAM