Permalänk
Medlem

Dator/delar 1440p / 2k gaming

Hej, är på jakt efter en hel, alternativt delar till en 2k gaming rigg. Grafikkortet är jag enbart intresserad utav Nvidia. Annars är jag ute efter amd i stil med 5800x3d eller liknande.

Vissa delar kan jag tänka mig att köpa via frakt om du har bra referenser ifrån tråden. Kommer ej besvara nya konton eller du som ej gjort tidigare affärer. Då gäller enbart upphämtning så jag kan få se varans skick samt funktion.

Är ej intresserad av äldre delar som ex amd 3900 osv.

Betalar efter skick och marknadspris.

Smidiga affärer utlovas vid rimliga förslag, har gedigen erfarenhet av affärer här på forumet samt flertalet referenser.

Förslag läggs till tråden och ej via pm.

Hoppas några bra trillar in,
Funktion och kylning framför utseende.

Mvh Wiktor
Boende i Stockholmsområdet, Trevlig helg.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Är du ute efter ny PSU? Kommer ha en atx 3 psu övers om ca 10 dagar, 850W

Visa signatur

Intel i5 12600k OC 5.2GHz | Arctic Freezer II 240 | MSI Pro Z690 A | 2x 16Gb Corsair LPX 3200MHz | Asus Tuf 4070 Ti | Corsair Rm850x V3 | 2x 1Tb Samsung 980 m2 | 7x Noctua A14x25

Permalänk

Har ett ASUS ROG STRIX H270I GAMING ITX ifall du vill bygga en mindre dator. I orginalkartong samt alla orginal tillbehör kvar. Finns i Linköping men kan skicka. Har goda tradera referenser men kan skicka via blocket om så önskas.

Permalänk
Medlem

Är 2080 ti strix av intresse?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Swedishchef_90:

Är du ute efter ny PSU? Kommer ha en atx 3 psu övers om ca 10 dagar, 850W

Låter rimligt att investera i en sådan. Bara att höra av dig när de blir lediga. Jobbar ganska mycket samt har små barn så har inte bråttom.

Permalänk
Medlem
Skrivet av AvantiJ:

Är 2080 ti strix av intresse?

Nja, hade tänkt mig något nyare, 3080 eller 4070. Hör av mig om jag ändrar mig i planerna!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Honskadad:

Låter rimligt att investera i en sådan. Bara att höra av dig när de blir lediga. Jobbar ganska mycket samt har små barn så har inte bråttom.

Absolut, det är en vinst produkt så kvitto saknas men garanti kommer gå att använda mot tillverkaren

Mvh

Visa signatur

Intel i5 12600k OC 5.2GHz | Arctic Freezer II 240 | MSI Pro Z690 A | 2x 16Gb Corsair LPX 3200MHz | Asus Tuf 4070 Ti | Corsair Rm850x V3 | 2x 1Tb Samsung 980 m2 | 7x Noctua A14x25

Permalänk
Medlem
Skrivet av Swedishchef_90:

Absolut, det är en vinst produkt så kvitto saknas men garanti kommer gå att använda mot tillverkaren

Mvh

Spelar mindre roll så länge den fungerar