Stationär dator hängde sig under fabriksåterställning
Hej min dator hängde sig under fabriksåterställning. Jag hann ladda ner windows och konfigurera windows med språk samt logga in på mitt konto. När jag hade loggat in osv så startades den om och en annan nerladdning börjades (bios nerladdning?). Det kom upp att datorn skulle startas om och uppdatera och att jag inte fick stängs av den, men den hängde sig och ingenting hände fick ingen bild på skärmen. Så jag startade om datorn och hoppades på att det inte skulle bli någon skada.
När den startades om så kom jag in på datorn och skrev in min pinkod. Allting verkade normalt och jag började ladda ner chrome när jag hade startat chrome så plötsligt fick jag blue death screen och den började reperera sig. Den startades om vid 100% och startade i bios safe mode och jag gjorde ings ändringar utan gick ut ur bios i hopp om att komma in på datorn, men den hängde sig igen när jag skulle skriva in pinkoden så jag startade om den.
Nu när jag startar den ger den ingen bild, fläktar osv går igång men får ingen bild och jag kan inte stänga av datorn på knappen eller starta om den.
Jag antar att det har och göra med att jag stängde av den under uppdateringen och att det skulle kunna vara bios eller windows som inte blev helt nerladdat. Jag läste runt lite och hitta att man skulle ta ut batteriet till moderkortet och reperera det med en usb sticka. Men jag vet inte om det är bios eller windows som e fel. Någon som kan hjälpa mig jag skulle behöva instruktioner att följa då jag inte vill sabba den mer.