Anmäl dig till Roborock Challenge!

Cisco CCNA/XR / IT Säk böcker

Permalänk
Medlem

Cisco CCNA/XR / IT Säk böcker

Rensa bokhyllan lite, innan jag slänger tänkte jag kanske kolla om nån vill plugga CCNA (underbart...)

Kom och hämta i Sthlm centralt, eller om nån verkligen vill kan man väl skicka. Det ingår en uppläxning av en senior nättekniker om hur lite du egentligen behöver CCNa...

Läs hela annonsen här

Visa signatur

En server här, några servrar där.

Permalänk

kan tänka mig hämta böckerna om det är okej? hur gamla är dem?

Permalänk
Medlem

Kan inget om CCNA men annonsen fick mig att skratta iallafall

Visa signatur

i7 12700k oc+delid under utveckling | 32gb G.Skill Trident Z RGB 3600mhz cl15 | RX 7800xt
https://valid.x86.fr/uudh64 (gammal, men trevlig, cpu-z validator)

Permalänk
Medlem

Jag är intresserad av böckerna om de finns kvar. Kan hämta eller mötas upp nära centralen när det passar.

Visa signatur

Ryzen 5900x@3700 MHz | 64GB Kingston Fury 3600 CL18 | MSI MAG B550 Tomahawk | Powercolor Radeon RX 7800XT Hellhound 16GB | Noctua NH-D15 | FD Meshify 2 Compact | Seasonic Focus GX 750W | WD Black SN750 1TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av WitchDoctor91:

kan tänka mig hämta böckerna om det är okej? hur gamla är dem?

Sure, du är först. Dom har några år på nacken, men är ju detta sekel iaf Möjligt att det kommit nån ny version, men IOS har ju inte direkt uppdaterats så mycket....

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av moron:

Sure, du är först. Dom har några år på nacken, men är ju detta sekel iaf Möjligt att det kommit nån ny version, men IOS har ju inte direkt uppdaterats så mycket....

tack jag är inte i sthlm just nu men i helgen är jag! kan höra av mig när det närmar sig helgen!

mvh Darren

Permalänk
Medlem
Skrivet av WitchDoctor91:

tack jag är inte i sthlm just nu men i helgen är jag! kan höra av mig när det närmar sig helgen!

mvh Darren

Skicka ett pm så fixar vi det

Visa signatur