Äldre speldator (Intel Q9550, NVIDIA GTX 470) skänkes mot avhämtning

Permalänk
Medlem

Äldre speldator (Intel Q9550, NVIDIA GTX 470) skänkes mot avhämtning

Specifikationerna nedan är med reservation för fel då de är tagna fritt ut minnet och genom en snabb okulär besiktning. Har körts överklockad medan jag använde den, med lite tur kan inställningarna finnas kvar i BIOS. Har för mig att den gick stabilt på 3.4GHz för dagligt bruk.

Chassi: Antec P182
CPU: Intel Core2 Quad Q9550@2.83GHz
GPU: ASUS GeForce GTX 470 (med Zalman-kylare)
Moderkort: ASUS P5Q PRO
RAM: Corsair 8GB (4x2GB) DDR2
PSU: Corsair VX 550W
Kylning: Arctic Cooling Freezer 7 Pro rev.2

Observera att den inte har hårddisk eller annan typ av lagring.

Utöver ovanstående har den ett dedikerat ASUS Xonar DX ljudkort och DVD-spelare. De flesta chassifläktar är utbytta mot Scythe Gentle Typhoon om inte minnet sviker. Har inte kvar de ursprungliga chassifläktarna eller originalkylaren till grafikkortet vad jag kan minnas.

Sist datorn användes fungerade allting fint, men den har samlat damm ett antal år nu. Av förklarliga skäl har chassit mindre plastskador, kåpan i bakre toppen fäster t.ex. inte längre.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Kan hämta när det passar!

Visa signatur

1337

Permalänk
Expertgissare

Om inte TurboTorsten hämtar är jag intresserad av att plocka upp den, har varit på jackt efter ett P182 i bra skick ett tag

Visa signatur

FD Meshify C -|- X570 AORUS ELITE -|- Ryzen 7 3700X -|- FD Celsius S24 -|- Crucial Ballistix Sport 32GB -|- Radeon RX 570 -|- WD Black SN750 1TB

Permalänk
Medlem

Hämtad av @TurboTorsten nu. Vet inte om just detta ex. var/är i så bra skick @Edvin-89 men du får väl deala med @TurboTorsten om specifikt chassit kanske. 😄

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad