Permalänk

Dator med setup

Tjena ! Dags att göra mig av med datorn då utrymmet behövs till annat.
Datorn är byggd av mig och har spelat mer sällan på datorn.
Den innehåller :

AMD 7800X3D
AMD 6750xt 12gb
Asus TUF B650-plus
32gb Kingston fury 6000mhz
NZXT Kraken vattenkylare
Seasonic prime 750W
1TB WD SN770 Gen 4
Corsair QL140mm
Fractal Design define 7 compact

Satt in extra fläktar framför radiator för push pull. Väldigt tyst dator med bra prestanda.
Datorn kan synca rgbn efter spel eller film eller liknande som Amblight.

Skärmen är en msi 29" ultrawide med 2560x1080p 165hz IPS

Tangentbordet är ett Poker Vortex 60%

Musen är en Logotech G502 hero

Mikrofonen är en Razer Sieren elite.

Skickas helst inte då jag inte har någon lämplig packning.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

-[Asus TUF B650]-|- [AMD Ryzen 7800X3D]-|-[NZXT Krakeni]-|-[Sapphire 6750xt Nitro+ OC]-|-[Kingston Fury 6400Mhz]-|-[Corsair LL120 RGB 120mm]-|-[Fractal Design Define 7 Compact]-
MSI30" UW 165hz -[Logitech G502 HeroAsus Rog Poker Vortex 65% White

Permalänk

Hej!

Jag är intresserad – det ser riktigt fint ut och verkar vara väl omhändertaget. Jag har dock en budget att förhålla mig till och skulle kunna tänka mig att lägga ett lägre bud, om det känns rimligt för dig.

Om det underlättar så är jag flexibel med upphämtning och kan ordna en snabb och smidig affär.

Vänliga hälsningar,
Joakim

Permalänk
Skrivet av Schneiper:

Hej!

Jag är intresserad – det ser riktigt fint ut och verkar vara väl omhändertaget. Jag har dock en budget att förhålla mig till och skulle kunna tänka mig att lägga ett lägre bud, om det känns rimligt för dig.

Om det underlättar så är jag flexibel med upphämtning och kan ordna en snabb och smidig affär.

Vänliga hälsningar,
Joakim

Du är välkommen att lägga ett bud , men jag kan tyvärr inte göra någon större prisförändring. Mvh Alfred

Visa signatur

-[Asus TUF B650]-|- [AMD Ryzen 7800X3D]-|-[NZXT Krakeni]-|-[Sapphire 6750xt Nitro+ OC]-|-[Kingston Fury 6400Mhz]-|-[Corsair LL120 RGB 120mm]-|-[Fractal Design Define 7 Compact]-

Permalänk
Skrivet av affeiorby:

Du är välkommen att lägga ett bud , men jag kan tyvärr inte göra någon större prisförändring. Mvh Alfred

Hej Alfred,

Jag lägger ett bud på 7 500 kr för datorn. Beroende på skick på tillbehör och skärm kan jag tänka mig att lägga till 1 000–2 000 kr extra.

Jag är flexibel med upphämtning och kan ordna en snabb affär om det är intressant.
Annars har jag förståelse för att du vill invänta fler bud – mitt står kvar om du skulle ändra dig.

/Joakim

Permalänk
Skrivet av Schneiper:

Hej Alfred,

Jag lägger ett bud på 7 500 kr för datorn. Beroende på skick på tillbehör och skärm kan jag tänka mig att lägga till 1 000–2 000 kr extra.

Jag är flexibel med upphämtning och kan ordna en snabb affär om det är intressant.
Annars har jag förståelse för att du vill invänta fler bud – mitt står kvar om du skulle ändra dig.

/Joakim

Det är tyvärr för lågt för mig att gå på , har bud på 12 000 genom blocket så tyvärr får jag nog avbjöa budet. Men tack ändå.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Ta budet på blocket skulle jag säga, grymt bud, vad önskar du för t-bordet och vad är åldern? (Brorsan bor i örby)

Visa signatur

/ Victor

Permalänk
Skrivet av crazysanta:

Ta budet på blocket skulle jag säga, grymt bud, vad önskar du för t-bordet och vad är åldern? (Brorsan bor i örby)

Är bortrest fram till onsdag kväll så jag avaktar lite till , men tangentbordet är från julen 2024 vill jag minnas , hade tänkt mig runt 600 , men nu kostar det ju 900 kr på rabatt 😂 så jag får la säga 400 ifall ingen vill köpa rubbet , så håller den lite uppe så får vi se vad som händer.

Visa signatur

Permalänk

Annonsen är avslutad

Visa signatur