Logitech Mx900 Bluetooth Optical Mouse Usb

Permalänk
Medlem

Logitech Mx900 Bluetooth Optical Mouse Usb

Nu undrar jag en sak som gäller främst för gaming

Det är angående denna trådlösa mus http://www.logitech.com/index.cfm?page=products/details&CRID=...

Är det så att när jag lirar t. ex. Counter-Strike och vill kunna vända mig om snabbt, så krävs det att jag ska kunna dra musen snabbt åt sidan UTAN att det blir något hack eller att den går konstigt.

Pallar bluetooth tekniken detta ?

Vat någon vart man möjligtvis kan testa den ( i butik ) ?

Har någon denna som kan berätta ?

tack på förhand

Permalänk
Medlem

"This product is not yet available in retail stores."

direkt från sidan du länkade till...

Visa signatur

Moderator på Sveriges största sida om saltvattensakvarier.

Permalänk
Medlem

okey !

hade inte läst det, men det spelar iofs ingen roll eftersom jag VET att den finns att köpa exakt precis HÄR -> http://www.dustin.se/Shopping/ProductDetail.asp?PID=501005713...

synd ?

Permalänk
Medlem

LagerStatus: Ej i lager

Dom har alltså inte fått in den än....

Pris 993.75 SEK(inkl moms) - - - Billig var den ju också.

Visa signatur

Moderator på Sveriges största sida om saltvattensakvarier.

Permalänk
Medlem
Permalänk

jag vet inte, men jag tvekar till att bluetooth är lämpligt när det gäller spel.

Visa signatur

Microsoft Longhorn operating system is going to be Windows Vista. As in “a view into the distance” which surely refers to the prolonged development timeline of the OS

Permalänk
Medlem

Undrar jag med, även om jag funderar på att skaffa mig en iaf, till andradatorn. Annars kan jag helhjärtat rekommendera MX700:an.

Permalänk
Medlem

I detta fall (MX 900) handlar det om Bluetooth klass 2. Tidigare möss på marknaden har förmodligen enbart använt klass 1.
Hurvida ovanstående information har relevans i sammanhanget är jag oviss om. Det får framtida recensioner utvisa.

Visa signatur

EPoX EP-8RDA+[¤]Athlon XP 2100+[¤]TwinMOS PC3200 m/Winbond[¤]Radeon 9700[¤]Antec 480W[¤]Vattenkylning[¤] 3D Mark 2001 SE

Permalänk
Medlem

MX900 laggar märkbart i spel kan ja säga eller rättare sagt uppdateringsfrekvensen på den är ganska låg .. precis som om den skulle sitta på COM porten.

Permalänk
Medlem

Varför skulle de göra en uppföljare som är sämre spec på?
Detta låter som när folk snackade om internet för länge sen :)....
"Liksom alla datorer i hela världen kan ju inte vara ihopkoppla i ett stort nätverk e du dum i huvudet eller"

Visa signatur

Mess with the best and die like the rest.
MSI Mortar Max B450, AMD 3700x, PowerColor 5700 XT

Permalänk
Medlem

MX700 har långsammare överföring till PCn iallfall, Blåtand klarar 1mbit, tror nog det ska räcka till dugligt

Permalänk
Medlem

Den har ju exakt samma specs som MX700 förutom att den använder bluetooth.

Saxat från Logitech...

When I initially plug in my MX900, why is the cursor moving much slower than usual?

Before you load the Logitech drivers on to your system, the mouse will be running on the Microsoft native drivers. When using the Microsoft native drivers, the mouse is limited to only 400 dpi versus 800 dpi when the Logitech drivers are installed. This will cause the mouse to move slower, or appear sluggish.

Kanske kan va nått?

Själv funderat på att köpa den men funkar det inge vidare i spel så får det bli nått annat

Visa signatur

"/me votes for anarchy"
and WoW for all