Permalänk
Medlem

j2ee vs j2se

Vad är skillnaden mellan j2ee och j2se?

Glöm det, jag löste det.... googlade

Visa signatur

mvh trullec

Permalänk

Re: j2ee vs j2se

Citat:

Ursprungligen inskrivet av trullec
Vad är skillnaden mellan j2ee och j2se?

Glöm det, jag löste det.... googlade

bra, då kan du berätta för oss andra!

Visa signatur

Ubuntu/Fedora-troll, Mono-kodare,
Ogg Vorbis/Theora-fetischist samt FSF-förespråkare.

Permalänk
Medlem

second och enterprise edition, kanske? Sådär utan att googla, bara gissar.

Visa signatur

Äntligen har jag fått svar på om vandrande pinnar kan gäspa. Det kan de inte. Ett av världens stora mysterier är löst.

Permalänk
Medlem

Hm, nja, borde inte second edition finnas i enterprise edition form? Visserligen kan det ju ändå vara så men eftersom topicen är "j2ee vs j2se" verkar det som man kan skaffa se eller ee.
Skulle annars kunna vara typ server och enterprise, eller kanske standard eller enterprise.

Visa signatur

I just love the fact that there is a global integer variable named 'i'. Just think, you will never need to declare your loop variable again!
To avoid collisions where a loop that uses 'i' calls another function that loops with 'i', be sure to stack 'i' and restore it when your function exits.

Permalänk
Medlem

Ja, kanske det. Lättast är nog att googla, om man nu bryr sig.

Visa signatur

Äntligen har jag fått svar på om vandrande pinnar kan gäspa. Det kan de inte. Ett av världens stora mysterier är löst.

Permalänk
Medlem

Man får bättre resultat när man resonerar sig fram istället för att googla, har jag märkt.

Visa signatur

I just love the fact that there is a global integer variable named 'i'. Just think, you will never need to declare your loop variable again!
To avoid collisions where a loop that uses 'i' calls another function that loops with 'i', be sure to stack 'i' and restore it when your function exits.

Permalänk
Medlem

j2se == Java 2 Standard Edition
j2ee == Java 2 Enterprise Edition

Permalänk
Medlem

Sedär.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Du ser, jag kom fram till rätt, helt klart mer effektivt

Visa signatur

Permalänk
3dfx Fanboy

den principiella skillnaden...

J2SE = grundverktygen för java utveckling

J2EE = påbyggnad på J2SE (applikationsserver-konceptet)

Visa signatur

Runnin with a pump pump
no bluffin we buck buck