Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop
Permalänk

IT Paradiset

Är det någon som vet vad fan de pysslar med?? De svarar inte i telefon eller på mail. Skickade in ett defekt grafikkort sista november o har inte hört ett dugg.

Min kompis skickade in sitt r9800pro ultimate edition och fick ett vanligt 9800pro tillbaka efter ett halvår...kul...

Nu vill jag veta om någon annan haft kontakt med företaget. Jag är riktigt förbannad på detta nu....

Visa signatur

AMD Phenom II X4 965 BE @ 3.8 GHz[] 8 Gb Corsair XMS3 1600 MHz [] HIS 6950 2Gb [] Creative X-Fi Platinum [] Antec P182 [] Corsair 550W []

Asus EEE PC 1000H (2 gb minne)

Permalänk
Medlem

sök och du skall finna

Permalänk
Medlem

Itparadiset är lite skumma. De uppdaterar priserna men det är allt....

Permalänk

Jag fattar inte alls vad de håller på med. Verkar ju inte ett dugg ordnig där....

Man blir så trött... ska man inte ens kunna handla tryggt o lite billigare på nätet? Ska man bli tvungen att handla lokalt där allt är lite dyrare bara för att internetföretag slarvar o håller på. Snart tycker man ju att det är mer värt att pröjsa 500:- extra inne i stan för ett grafikkort än att riskera ett internetköp....

Visa signatur

AMD Phenom II X4 965 BE @ 3.8 GHz[] 8 Gb Corsair XMS3 1600 MHz [] HIS 6950 2Gb [] Creative X-Fi Platinum [] Antec P182 [] Corsair 550W []

Asus EEE PC 1000H (2 gb minne)

Permalänk

håller du dig till DB, Komplett, SHG och Dustin så har du inga problem (inte jag iaf och har säkert 30+beställningar därifrån) Dock så tycker jag att man bör strunta i dessa små butiker eftersom de ibland är mindre seriösa.

Permalänk

nja vi är själva en lite mindre butik på nätet och tycker inte
att vi borde dömmas ut bara för att vi råkar vara mindre änn
DB och de andra coh för att det finns butiker som inte sköter sig
och ser till kundens bästa..du måste komma ihåg
att alla de butikerna startade som just små butiker..
och sen att man är stor betyder inte direkt att man är bäst..
det finns många nackdelar med att vara för stor då man oftast
tappar den personliga kontakten med kunderna och kanske skiter
i att man förlorar ett par kunder pågrund utav att man sköt sig som skit
vid tex retur osv osv...
ja detta här kan man diskutera hur mycket som helst egentligen..
tack för mig

Visa signatur

// Hämt/Butik 09:30 - 22:00
// Över 25 000 produkter

Permalänk
Medlem

Re: IT Paradiset

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Funkificator
Är det någon som vet vad fan de pysslar med?? De svarar inte i telefon eller på mail. Skickade in ett defekt grafikkort sista november o har inte hört ett dugg.

Min kompis skickade in sitt r9800pro ultimate edition och fick ett vanligt 9800pro tillbaka efter ett halvår...kul...

Nu vill jag veta om någon annan haft kontakt med företaget. Jag är riktigt förbannad på detta nu....

Sista november!? och din kompis väntar ett halvår!? Ta du kontakt med dom och säg till affären att antingen skickar dom ett fungerande kort inom en vecka eller så får dom ge dig pengarna tillbaks eftersom du vill häva köpet:

Kolla mer om "Distansavtalslagen" och "Konsumentköplagen" som gäller även vid distansavtal när det är fel på varan på http://www.notisum.se/rnp/sls/lag/20000274.HTM resp http://www.notisum.se/rnp/SLS/LAG/19900932.HTM