Permalänk
Medlem

Ordernummer?

har fått ordernummer från komplett.ie, de ska skicka lite prylar till min adress i irland. Som konfirmation att de skickat, emailade dom mig ett ordernummer. Hur kan jag spåra paketet och veta ifall de skickat med detta ordernummer? kollade på irlands post hemsida men kunde ej hitta nåt

Permalänk

just det, du som vann grejjerna som de vägrade skicka till Sverige?
Nja kolla först med komplett vilken kurir de använder. Sen kanske du kan söka på det företagets sida.

Permalänk
Medlem

japp, det var jag
iaf, kollade lite, komplett.ie använder DHL, anpost och GLS.. Sökte på alla 3 hemsidor men de hitta inget.

Permalänk
Medlem

Ordernumret är inte samma som paketnumret. Logga in på ditt konto på komplett så borde du kunna se paketnummer under ordern.

Permalänk

maila och fråga efter någon form av Track&Trace nummer om du inte hittar det på något annat sätt (se ovan).

Permalänk
Medlem

har inget konto, men ja fick ett nytt 12 siffrigt "tracking number" och företaget som levererar är GLS. Saken är att ja var inne och försökte spåra paketet men de hitta inget. Har väl inte kommit nånvart än. Komplett skrev iaf att de hade skickat paketet, så de kommer nångång efter jul sa dom. Dom har väl mycke å göra..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av robe90
har inget konto, men ja fick ett nytt 12 siffrigt "tracking number" och företaget som levererar är GLS. Saken är att ja var inne och försökte spåra paketet men de hitta inget. Har väl inte kommit nånvart än. Komplett skrev iaf att de hade skickat paketet, så de kommer nångång efter jul sa dom. Dom har väl mycke å göra..

Kan dröja 24-48 timmar innan det dyker upp på hemsidan

Visa signatur

Kör väl en klassisk signatur:
9900K @ 5GHz/128GB 3200MHz DDR4/3x1TB NVME/6800XT på Aorus Z390 Elite
Samsung C34F791, Svive 34C801, Xiaomi 34", Logitech MX Master 3 + G512...
Behöver för jobb, ej gamer.