"ctrl+alt+del" avslutas för att skydda datorn

Permalänk

"ctrl+alt+del" avslutas för att skydda datorn

När jag trycker ctrl alt delete så dyker en ruta upp där det står att "det här programmet avslutades för att skydda datorn" och jag kan bara klicka på stäng meddelandet,
och då dyker en ruta upp där det står att taskmgr.exe har stött på ett problem och måste avslutas.

GAH! Windows är idiotiskt, hur kan det skydda datorn från ett program som dom själva har gjort?!?

Jag har XP (orginal) och datorn kan ni ju se i signaturen. Jag har sökt igenom efter spyware och tar bort skit lite då och då, rätt ofta dock. Datorn är seg tycker jag..

Någon som har en lösning?

Visa signatur

AMD Athlon 64 3800+ Hiper Type-R 580W Corsair Value S. PC3200 DDR-DIMM 1024MB, Gainward GeForce 7800GT , Creative SB Audigy SE , MSI K8N NEO4-F

Permalänk
Medlem

Vad och vilka program har använts för scanning?

Hämta hem annars HitMan Pro och kör en fullständig scanning.

Visa signatur

6 X Apple MacBook Pro 16" M3 Max chip M3 Max / 16.2" / 3456 x 2234 / 1 TB / 16-kärnor / 48 GB / Apple M3 Max 40-core / Silver / Space black

Permalänk

Ad-Aware, Spybot S&D, AVG Free har jag använt. Jag laddar hem och testar HitManPro

Visa signatur

AMD Athlon 64 3800+ Hiper Type-R 580W Corsair Value S. PC3200 DDR-DIMM 1024MB, Gainward GeForce 7800GT , Creative SB Audigy SE , MSI K8N NEO4-F