Permalänk
Medlem

Gesture pad

Jag har de senaste två veckorna fått mina händer på en gesture pad, för er som inte känner till detta är det energoomisk mus.

Och så himla mycket mer!

med olika gester med fingrarna kan jag utföra massvis av kommandon på kort tid, klippa och klistra enbart med musen! Ingen att rekommendera för en spelmissbrukaren kanske, men jag har aldrig stött på en produkt som gjort mitt arbete så himla mycket lättare.

Det här är väl inge direkt nyhet, och inte direkt prisvärd heller, men det är en fräck och avancerad pryl om inte annat.

Tillverkarens egen sida för Igesture
http://fingerworks.com/

Visa signatur

Keep the pantaloons. Always keep the pantaloons.

Permalänk
Medlem

Jobbar du för tillverkaren eller ??, detta verkade mer som ett reklam inlägg ^.^.
Verkar ganska "coolt" men inget för mig.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Danney
Jobbar du för tillverkaren eller ??, detta verkade mer som ett reklam inlägg ^.^.

Med tanke på att företaget lagt ner och knappt finns kvar längre så antagligen inte?

Visa signatur

Kör väl en klassisk signatur:
9900K @ 5GHz/128GB 3200MHz DDR4/3x1TB NVME/6800XT på Aorus Z390 Elite
Samsung C34F791, Svive 34C801, Xiaomi 34", Logitech MX Master 3 + G512...
Behöver för jobb, ej gamer.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Danney

Nej ,jag jobbar itne för tillverkaren, däremot är jag så hoplöst nöjd med den här produkten att det nog kan verka så.

Så företaget har lagt ner, det var so mfan, tråkigt eftersom prosukten är jävligt smart och genomtänkt.

Men till det priset är det väl kanske itne så konstigt.

Visa signatur

Keep the pantaloons. Always keep the pantaloons.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kexofil
Nej ,jag jobbar itne för tillverkaren, däremot är jag så hoplöst nöjd med den här produkten att det nog kan verka så.

Så företaget har lagt ner, det var so mfan, tråkigt eftersom prosukten är jävligt smart och genomtänkt.

Men till det priset är det väl kanske itne så konstigt.

Var inte orolig, fingerworks stängdes ner och de två grundarna började jobba hos Apple istället...

Du kan ju gissa vart iPhone's multi-touch skärm kommer ifrån?

Edit:
Till er som kommer säga "Men Apples multi-touch kommer från Jeff Han!" så kan jag säga: Nej, Jeff har själv sagt att Apple utvecklat sin teknik utan hans kännedom eller hjälp.

Visa signatur

Kör väl en klassisk signatur:
9900K @ 5GHz/128GB 3200MHz DDR4/3x1TB NVME/6800XT på Aorus Z390 Elite
Samsung C34F791, Svive 34C801, Xiaomi 34", Logitech MX Master 3 + G512...
Behöver för jobb, ej gamer.