Billigaste data abonemanget

Permalänk
Medlem

Billigaste data abonemanget

Ok

Just nu kör jag på Halebop kontant och det lönar sig inte nu längre då jag skaffat en UIQ3 telefon som jag gärna kopplar upp och sufar samt kolla mail på.

Därför så är det endast abonemang som gäller eller?

Det hade inte varit något problem om det kostare runt 1kr/mb men fan 15kr/mb!

Nu finns det alla möjliga abb med olika tillägg och annat så jag hittar inte något som riktigt passar mina behov.

Jag ringer realativt mycket men då endast till halebop telefoner men det då väger dataavgiften tyngre.

Sen vill jag inte ha någon bindningstid för då binder jag mig själv när det kanske kommer något bättre erbjudande.

Jag är dessutom ganska van att smsa fritt då jag kan nå alla ovasett operatör gratis.

Någon som har något passandetips på abb eller ska jag bara hänga kvar på Halebop kontant?

Visa signatur

Nämns inget annat så menar jag denna maskinen:
ASUS G53SW - Intel i7-2630QM @ 2.00Ghz - 12GB RAM - Nvidia GeForce GTX460M 1.5GB
Intel 510 SSD 128GB - Seagate Momentus XT SSHD 500GB - Windows 7 x64 Ultimate SP1
Chrome v38/latest, Chrome Canary och Firefox for development / debug

Permalänk
Medlem

Ab som gäller ja.

Hur mycket är du villig att betala i månaden?

//P

Visa signatur

Lenovo Legion Y540-17-IRH med: 17.3" 144Hz skärm | Intel I7 9750H | 32GB DDR4-2667 CL16 | GTX 1660TI 6GB | 2TB Crucial P2 NvME Boot + 2TB SSD Lagring

Permalänk
Medlem

ja jo det ska ju vara i billigaste laget men max 200kr

Visa signatur

Nämns inget annat så menar jag denna maskinen:
ASUS G53SW - Intel i7-2630QM @ 2.00Ghz - 12GB RAM - Nvidia GeForce GTX460M 1.5GB
Intel 510 SSD 128GB - Seagate Momentus XT SSHD 500GB - Windows 7 x64 Ultimate SP1
Chrome v38/latest, Chrome Canary och Firefox for development / debug

Permalänk
Avstängd
Permalänk
Medlem
Permalänk

Telia 199:- (som kan användas) + mobilt bredband (199:-)
3 och telenor har samma upplägg. Samtalkostnader tillkommer uppe på 199:-/mån.
Tele2 har ett 99:-/mån abb men bara 1 GB/mån ned och dyrt att ringa med.
Har letat efter samma sak. Känns som telenor eller 3 är bäst (inga datatrafikbegränsningar)