Starta en swec klan för cs + cs:s?

Permalänk
Medlem

Jag har gått med i 1.6 gruppen och är på lir när jag är inne
Adda mig inte på friends, förens vi lirat lite och så. Grupper räcker för tillfället

Permalänk
Medlem

Jag är nu medlem i Source klanen!

//[SWE]¤Câptaïn--Kôrv\\

Visa signatur

Core i7 920 @ 3,8 Ghz | Noctua NH-U12P se1366 | P6T Deluxe | Corsair 6GB 1600 Mhz | ASUS GTX 295 | WD Caviar Blue 640 GB | WD Velociraptor 300 GB |Windows 7 Ultimate x64 RC | 3D Mark Vantage: 24 887 poäng | -----> Galleri <-----

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Antonmoritz
Jag är nu medlem i Source klanen!

//[SWE]¤Câptaïn--Kôrv\\

Fått din tag i julklapp?

Visa signatur

/////Beeos (!)

Permalänk
Medlem

Har ni spelat någonting med varandra än?
Undrar eftersom jag knappt ser att någon spelar eller är det bara som jag tror
hoppas att vi kan spela någon gång så att jag kan :Ega er lite

Syns i siktet.

Permalänk

Det får vi allt se om du gör :'3

Visa signatur

Du läste, pwned >:3

Permalänk
Medlem

Jag och sparco lirade lite idag... Var rätt skoj utom att dom var 'lite' bättre än mig då Kom igen nu gott folk nu får vi tammefan bestämma oss för någon dag

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, DeepCool PX1000G, Fractal Design North, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, PS5, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Klipsch RP500-m + Klipsch R-121SW

Permalänk
Medlem

jag är på för 1.6..

Permalänk
Medlem

Ni får jätte gärna adda mig då jag spelar mer eller mindre dagligen =).

steamid står i första sidan.

Permalänk
Medlem

Dem som är på att spela lite ikväll får gärna skriva till mig @ steam.
Jag heter batman / macgyver..
Nu snackar jag om att vi ska lira pracc inte public för dem som undrar..

edit: Glömde skriva, är medlem i Swec 1.6 gruppen. Skriv till mig genom den.

Permalänk
Medlem

jag joinar gärna source klanen om det går för sig?

Permalänk
Medlem

Jag är på för lite 1.6-lir!
Gick med i SweC gruppen för 1.6, men ni kan även lägga till mig på steam: Citruz^Lime.

Visa signatur

i5 3570k @ 4.4GHz | MSI Z77A-G45 | Noctua NH-C12P | MSI GTX560Ti Twin Frozr | 8GB 1600MHz Corsair Vengeance LP| Corsair TX650W PSU | Benq V2410 LED

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RoXoR
jag joinar gärna source klanen om det går för sig?

Det tror jag nog, den är väl öppen för alla som jag har förstått det?
Kör på du bara

Visa signatur

Asus Sabertooth X58 | Intel Core i7 950 | Prolimatech Super Mega | Corsair XMS3 Vengeance 12GB | Asus GeForce GTX 970 Strix DCII | Samsung 830 256GB | Samsung F3 500GB | Corsair AX 1200W | Corsair 800D | Scythe Kaze Master Pro | Windows 10 | Ducky Shine Mech Brown | Logitech G502 Proteus Spectrum | Acer Predator XB241H | Samsung Galaxy S6 Edge 64GB
"Carai an Caldazar! Carai an Ellisande! Al Ellisande!"

Permalänk
Medlem

Vad sägs om att lira lite kommande helg? Vilken dag spelar ingen större roll för mig men den dagen det passar bäst för alla. CS;S eller 1.6 spelar ingen roll det heller.

Kom gärna in på IRC som jag tjatat om så mycke Lättare o skriva ihop oss där än här

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, DeepCool PX1000G, Fractal Design North, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, PS5, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Klipsch RP500-m + Klipsch R-121SW

Permalänk
Medlem

Som jag skrev i ett tidigare inlägg att jag mer eller mindre spelar varje dag och det är inte många som svarar när man skriver till dem =(.

Permalänk
Medlem

Jag spelar i stort sätt varje dag jag med men det är inte många som är inne och spelar. Synd att det aldrig är så många inne samtidigt så man kan dra ihop en prac pcw

Bara att skriva till mig genom steam-gruppen om ni vill köra några rundor