Stänga av "Konversationer" på C905?

Permalänk
Medlem

Stänga av "Konversationer" på C905?

Har precis fått hem min C905 och det som stör mig mest är den otroligt irriterande funktionen "Konversationer". Den gör alltså att det ser ut som en chat när du har en sms-konversation med någon.

Kollat instruktionsbok samt kollat runt i telefonen, men kan verkligen inte hitta vart man inaktiverar denna idiotiska funktion.

Så någon som har mer koll än jag?

Visa signatur

In the real world, size matters. And the big guy always win.

Jag har en svart dator med skärm och tangentbord.

Permalänk

Du ändrar till den gamla sättet att visa sms genom att trycka vänster i listan med konvensationer.
Själv gillar jag det nya visningsättet men man tycker ju olika.

Visa signatur

AMD Athlon 64 X2 5000+ (2,6 GHz) | 4 GB RAM | 8600GT | 2 * WD Caviar 500 GB + WD My Book 250 GB = 1,25 TB |||| Windows XP | Windows Vista | Windows 7

Permalänk
Medlem

Smaken är som baken, är ju bekvämare att ha en konversationen uppe, så man kan hålla fokus på vad som skrivits så man kan svara på eventuella frågor och inte glömmer dom, sms är ju precis som en chatt så

Visa signatur

W10 - Fractal Design Define S - Asus ROG x570f
3700x @ 4.25GHz - 2x16GB Corsair Dominator @ 3733c16 - Asus VG279QM
Asus RTX 2070 Super Dual EVO - RM750x - G305 - G533 - DuckyOne2Mini

Permalänk

min fråga är exakt tvärtom.

Jag har nyligen uppdaterat min c905 men fattar inte hur man gör så att man kan visa det som konversioner!;)

Permalänk

Du trycker höger istället för vänster när du befinner dig bland meddelandena. (Inkorgen som ligger precis under skriv nytt, i meddelanderoten)

Detta gäller för min C510 och jag antar att det är likadant.

Visa signatur

AMD Athlon 64 X2 5000+ (2,6 GHz) | 4 GB RAM | 8600GT | 2 * WD Caviar 500 GB + WD My Book 250 GB = 1,25 TB |||| Windows XP | Windows Vista | Windows 7