Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av esselte
Snarare 98. På engelska?

Nja, CD-Key:n ska inte stå på framsidan utav fodralet.
På mina svenska win98SE samt win95, står nyckeln samt en streckkod på framsidan utav manualen.

Så högst troligt en piratversion, ja.

Visa signatur

Your COMMODORE 64 computer is equipped with one of the most sophisticated electronic music synthesizers available on any computer.
This chapter is an introduction to using your computer's sound chip, the SID chip.

Permalänk
Medlem

Retro är det tyvärr inte än. Det kommer dröja lääääänge innan jag kommer minnas tillbaka till 1995 med nostalgi. Blärk för Windows 98.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5700X, ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero, 32GB Corsair Vengeance LP 3200MHz, Gigabyte Radeon RX 5600 XT, Fractal Design Define C, Sesonic FOCUS PX 650W.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ph33r
Nja, CD-Key:n ska inte stå på framsidan utav fodralet.
På mina svenska win98SE samt win95, står nyckeln samt en streckkod på framsidan utav manualen.

Så högst troligt en piratversion, ja.

Med snarare 98 menade jag inte att det inte skulle va pirat, utan natt föregående postare sa att det var XP

Visa signatur
Permalänk

nån som vill skänka en win 95 skiva + nyckel?

har nämligen en gammal pentium 2 på 450mhz, och ca 64-100 mb ram tror jag det var... inbyggt grafikort moderkort fujutsi siemens scaleo skit...

skulle bli skit glad vill verkligen få igång den... skall klara 98 men fattar inte hur jag skall bränna skivan så det fungerar :S... får typ upp felmeddelanden :S... kanske skall starta en ny tråd...

fin dator

Permalänk
Medlem

har du provat w7 *LOL* man påstår det går att installera på vadsomhelst ....

Permalänk

retro eller inte . Bilderna Ger mig nostalgi iaf . Najs najs. Installera GFX drivrutin i dos är ju klockrent.