Permalänk
Medlem

Clone-a-willy manual..

Hej

Hittade en Clone a willy hemma i en låda. Tänkt det kunde vara kul testa. Problemet är bara att jag inte verkar ha kvar manualen, men allt annat i röret verkar finnas kvar.

Har någon kvar dessa instruktioner och skulle kunna dela med sig av hur mycket vatten, tid samt temperatur som ska hållas?

Skulle vara mycket uppskattat!

Permalänk
Avstängd
Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Var bara en tidsfråga innan detta kom:

Varför i helveta har du en sån ?

"Instruktionerna" kunde man ju listat ut iaf hehe.

Permalänk
Medlem

Kollat där innan. Tack ändå

Men, de skriver inget om vattenmängd eller temperatur där..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tcntad
Var bara en tidsfråga innan detta kom:

Varför i helveta har du en sån ?

"Instruktionerna" kunde man ju listat ut iaf hehe.

Hehe, fanns ett vad jag skulle kunna sälja den för en viss summa förut, men har aldrig blivit av jag gjort den. Den måste ha legat där i ett drygt år, för sist det var på tal så bodde jag i Sverige

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tojt
Kollat där innan. Tack ändå

Men, de skriver inget om vattenmängd eller temperatur där..

Temp har jag för mig ska ligga på 35 eller 37, så någonstans mittemellan, mängd har jag för mig 3dl. Men jag kan ha fel! Var några år sen

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR

Ah, MX Blues, the power of nuclear bombs at your fingertips!

13700KF / Gigabyte Z790UD / 32gb DDR5@6000mhz / Powercolor RX 6700 XT 12Gb / NZXT HALE90 750 / NZXT H2 White

Permalänk
Medlem

"Mät upp exakt 425 ml vatten, 37 grader varmt".

Sen har du 2 minuter från att du blandat pulvret med vattnet tills du måsta doppa lilla kompisen i tuben. Håll tills det stelnar, ska inte vara någon fara om han kroknar innan dock.

Mycket nöje.

Permalänk
Medlem

Tack, testar vi på det

Permalänk
Medlem

Re: Clone-a-willy manual..

Citat:

Ursprungligen inskrivet av tojt
Hittade en Clone a willy hemma i en låda.

Japp, för det är bara en såndär sak som dyker upp när man minst anar det och ingen vet var den kom ifrån

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av belga
Japp, för det är bara en såndär sak som dyker upp när man minst anar det och ingen vet var den kom ifrån

Haha, precis vad jag tänkte. Typ som det bara var en extra glödlampa eller nått

Permalänk
Medlem

Man kan ju göra en kopia i choklad, fyfan vad nödvändigt!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ludd3
Man kan ju göra en kopia i choklad, fyfan vad nödvändigt!

Tja, jag vet en tjej som fick en gipsavgjutning av sin farsas penis när hon fyllde 15... Hon tyckte det var skitskoj. Vi andra som var med på festen kände oss lite... ja... fel.

Fan, om man känner en kille med riktigt jävla stor dong så borde man be honom göra en avgjutning och ge tjejen sin vid alla hjärtans dag.
Vill man skoja till det så kan man be henne gissa vems det är.

Visa signatur

Belysningstekniker låter väl lagom flummigt?
signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mortifer666
Fan, om man känner en kille med riktigt jävla stor dong så borde man be honom göra en avgjutning och ge tjejen sin vid alla hjärtans dag.

Och hon utropar glatt "Nämen åh, det här är ju Anders! Den är störskön!"

Permalänk
Medlem

Va, vadå har dom börjat sälja extra small

Permalänk
Citat:

Går ju rykten om att 'en kompis till mig osv' hade gjutit av sig och gett om present till en tjej och sen hon skrytigt om hur bra den var för vänner och undrade var han hade köpt den mm

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kilroy

Det där var så scary att jag inte vet vad jag ska säga...

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
Går ju rykten om att 'en kompis till mig osv' hade gjutit av sig och gett om present till en tjej och sen hon skrytigt om hur bra den var för vänner och undrade var han hade köpt den mm

Anledning till varför det är kommer alltid att vara en rykte:

1. "En kompis till mig"
2. "Present till en tjej"
3. "Skrytigt om hur bra den var för vänner"

...Resten av meningen som jag inte fick med

Visa signatur

LG OLED77CX • Intel i9 10900K @ 5.0GHz • Noctua NH-D15 • ASUS Strix Z490-H • Corsair 32GB DDR4 3200MHz • GIGABYTE RTX 4080 • Phanteks Evolv X • Corsair RM 850W V2

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Citat:

Citat:

Det där var så scary att jag inte vet vad jag ska säga...

Jävligt scary måste jag hålla med om.

Permalänk
Citat:

Jävligt scary måste jag hålla med om.

Åh, har du också en kompis som heter Anders som har en drul som en häst och som råkar vara en av få kompisar som du har gemensamt med din tjej förutom det faktum att de var kompisar innan du blev ihop med henne?

Iofs. Anders är ett vanligt namn. Han han skrivit Peter så hade det inte alls varit scary...

Visa signatur

Permalänk
Musikälskare
Citat:

Tja, jag vet en tjej som fick en gipsavgjutning av sin farsas penis när hon fyllde 15... Hon tyckte det var skitskoj. Vi andra som var med på festen kände oss lite... ja... fel.

????? VA

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB 6000Mhz DDR5 Dominator ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem

En sån vill jag ha

Vi satt och kollade på den sidan på jobbet... så sa kollegan: "de har en film också" och vi tänkte väl att den säkert skulle vara barntillåten... det var den INTE

Permalänk
Medlem
Citat:

Åh, har du också en kompis som heter Anders som har en drul som en häst och som råkar vara en av få kompisar som du har gemensamt med din tjej förutom det faktum att de var kompisar innan du blev ihop med henne?

Iofs. Anders är ett vanligt namn. Han han skrivit Peter så hade det inte alls varit scary...

Haha!
Sånt är så kul när det händer...

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Citat:

haha :p, hade en såkallad klasspolare som heter anders men nej..

Hur fan ska jag veta om mina polare har en schnase som hästar ?

Ja måva hänt att anders är vanligt namn menmen. känner iaf en peter..

Permalänk
Citat:

Haha!
Sånt är så kul när det händer...

Man kan ju bli paranoid för mindre.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Alltså denna tråden..

Visa signatur

Q6600/4GB/8800GT | Macbook Pro | iPhone 3G | D3100

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av k4rl
Alltså denna tråden..

Awesome shit eh?

Visa signatur

| R5 2600 | 32GB DDR4 | RTX 2060 super |
Vänligen citera ifall du vill ha ett svar

Permalänk
Citat:

Hur fan ska jag veta om mina polare har en schnase som hästar ?

Antingen kan du fråga dina polare, klämma på dina polare eller duscha med dina polare.

Det är nog 3 av de lättaste sätten att ta reda på storleken på dina polare(läs pollare, som i polle)

Visa signatur

Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me.

Permalänk
Medlem

Hehe som updaTE:

Även om det rätta svaret fanns här, läste jag av någon anledning ändå ut 3 dl när jag skulle sätta igång, vilket resulterade i ett stenhård gjutmassa ;/

Får bli att köpa en ny, vadet ska vinnas

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ingemansson
Antingen kan du fråga dina polare, klämma på dina polare eller duscha med dina polare.

Det är nog 3 av de lättaste sätten att ta reda på storleken på dina polare(läs pollare, som i polle)

Precis. Kompisar som har "normalstora" lägger man fan aldrig märke till.
Men killar som är utrustade som 3-åringar och killar med pitten ner till knät lägger man märke till. Utan att behöva vara orolig för sin manlighet.
Handlar väl om konkurrens?

Ska köpa en sån. Vet nån var de finns som billigast? Teknikmagasinet har jag för mig har men finns det billigare nån annanstans?

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Detta är för fel för att vara sant