Behöver en vanlig enkel förlängningssladd (intern)

Permalänk

Behöver en vanlig enkel förlängningssladd (intern)

Jag har ett mini-itx kort, närmare bestämt ett Zotac Ion med inbyggt nätaggregat. På moderkortet finns en molexkontakt av hanmodell som man kan ansluta en honmolexkontakt till som sedan förgrenar sig ut i 3 st S-ATA-strömkontakter..

Jag är på väg att köpa ett chassi där jag tror att detta y-kablage är alldeles för kort för och vill därför ha en vanlig molex hankontakt till en molex honkontakt, d.v.s. förlängningskabel.. Behöver inte vara mer än så, eller rättare sagt, det ska inte vara mer än så..

Jag har bara hittat en massa kablar som förgrenar ut sig i en jäkla massa olika kontakter som jag inte behöver..

Någon som vet var jag kan införskaffa en vanlig molexförlängning som jag beskrev ovan?

MYCKET tacksam för svar!

Permalänk
Medlem

Lyckas inte att hitta någon enkel förlängningskabel, men du kan alltid köpa denna produkt, och sedan kapa sladdarna där dem går ut ur kontakten:

http://alina.se/Produkt.aspx?r=pl&T2=DEL-114

Visa signatur

Antec P180B | Corsair HX620W | Asus P5P55D | Core i7 860 | 4Gb Corsair Dominator 1600mhz | 1TB Seagate 7200.11 | GeForce GTX285 |
Vattenkylning: MCR220, MCR320, MCP355 (XSPC-top), DD Dual-bay Res | EK Wave, EK S-max NB | MCW60