Hur gammal är du och vad spelar du?

Permalänk
Medlem

25
PC, PS4 (Sällan dock)

Just nu är det Hearthstone som gäller, men Starcraft 2 ligger varmt och hjärtat.

Visa signatur

Ryzen 5800X3D | 64 GB Ram | 7900 XTX | Samsung 990 Pro 4 TB + Seagate FireCuda 520 2TB * 2
Laptop: Core 9 Ultra 185H | 24GB Ram | RTX 4060 | 3 TB NVME

Permalänk
Inaktiv

17
PC samt Xbox 360

Mestadels Football manager 14, även Titanfall, chivalry: medival warefare, Starcraft 2 samt Fifa 14

Permalänk
Medlem

27
PC, xbox360 (sällan)

Dota 2 och CS:GO regelbundet. Andra spel kommer in beroende på vem jag spelar med som Borderlands 2, D3, Hearthstone etc.

Permalänk
Medlem

29 år

PC, Strategispel för det mesta

Permalänk
Medlem

Ålder: 24år
Platform: PC, PS3 (sällan)
Spelar: L4D2 (i versus såklart!) är väl egentligen det spel jag spelar mest fortfarande. Håller på att lira igenom Dead Island - Riptide med en polare men när vi kört igenom det kommer det nog få ligga.

Ser fram emot: Watchdogs, Dying Light och säkert ett helt gäng spel som jag inte kommer på just nu. Hoppas även på att Half-Life 3, Portal 3 och Left 4 Dead 3 ska släppas.

Spelar tyvärr betydligt mindre nu än under studietiden då man numera har heltidsjobb och en liten knodd (som dessutom envisas med att vara förkyld hela tiden, så nätterna blir jobbiga :/)

Visa signatur

Stationär: Fractal Design Meshify 2 Compact, Ryzen 7 5700x, MSI MAG B550 Tomahawk, Kingston HyperX Fury 32GB 3600Mhz CL18, Sapphire Radeon RX 5700 Pulse, Kingston A2000 1TB (x2), Seasonic Focus GX 650W, Noctua NH-U14S

NAS: Fractal Design Define R5, Ryzen 3 1200AF, Asus Prime B450M-A, 32GB ECC DDR4 @ 2133Mhz, 5x WD Red 4TB (Raidz2), WD Red 2TB (stripe), TrueNAS 12.0

Permalänk
Avstängd

55+ och spelar enbart på PC. Mest GTA 4 Mod och orginal-Crysis.

För gammal för att spela?
Aldrig!

Visa signatur

Höghastighetsfiber är livet :)

Permalänk
Medlem

40 år.

Plattform: PC, XBOX 360, 3DS av nuvarande konsoller + de flesta gamla från NES till Wii.

Genrer: MMORPG, CRPG, FPS, text- och grafikäventyr, action.

Spelar just nu: WoW, Elder Scrolls Online, Gothic 3 (alltid), Anchorhead, Zelda - A Link Between Worlds, Dragon's Dogma - Dark Arisen.

Permalänk
Medlem

27 år...snart.

Plattform: Xbox360, PC

Spelar just nu: Diablo 3 RoS, GTA 5 Online(väntar på Heists....)

Visa signatur

- ASUS Zenbook UX32VD -

Permalänk
Medlem

21år

Plattform: PC

Spelar: Endast CS:GO och D3, tröttnat på allt annat

Visa signatur

Musik rigg: | R5 2600 | RTX 2070 | 32GB | 34" 144Hz |
Gaming rigg: | Xbox Series X | 55" gammel lcd | ikea soffa |
Min musik på Spotify: https://open.spotify.com/track/6JMTNoPXVuMjHkCO2pSA6S?si=8efa...

Permalänk

15 år idag

Plattform: PC

Spel: BF4, LoL, CS, Next Car Game och provade lite minecraft nu efter senaste spelkvällen

Visa signatur

Microalus ı Phenom II 1090T ı GTX 680 ı 970M Pro ı Corsair HX750 ı Corsair XMS3 8GB ı TX3 Evo ı Toshiba HDD

Permalänk
Medlem

27år

plattform PC

spelar: Bf4, Final fantasy 14
senast avklarade spel: South park stick of truth, broken age.

Visa signatur

| Ryzen 5800x | Asus prime x470 pro | Asus rtx 3080 tuf oc | Gskill 32gb 3,6ghz | aw3225qf |

Permalänk

14 år
Plattform PC, Wii, Wii U och PS2

Spelar: minecraft, fsx, lol

Permalänk
Medlem

Ålder: 33 år
PC: Guild Wars 2, Broken Age och StarCraft

Permalänk

Ålder: 51
Plattform: PC
Spelar nu: WOT, BF3, BF4, COD, MW3, Sniper Ghostwarrior, Brothers, Empire Deluxe, Machinarium, Limbo, Portal2.

Visa signatur

i5 3590k@4,5Ghz, Asus Z77-A, 16GB ram, 2* sapphire tri-x hd290 Crossfire, WD Raptor 300GB, Silverstone Fortress FT02, sidewinder x4, logitech g9x, Sony MDR-XB910.

Permalänk

Ålder: 32
Plattform: PC, PS3, Ouya, Xbox360
Spelar nu: BF4 & Titanfall på PC, sport och bilspel på PS3 & Xbox360 och retrospel via emulator på Ouya

Permalänk
Medlem
Skrivet av stormense:

55+ och spelar enbart på PC. Mest GTA 4 Mod och orginal-Crysis.

För gammal för att spela?
Aldrig!

Rätt inställning. Inte ens när man går med rollator skulle jag lägga av med spel. Man lever bara en gång så varför inte ha kul tills man dör?

Ålder: snart 52 år
Jag spelar enbart på PC
Mestadels är det Skyrim med alla moddar och DLC som gäller

Andra spel som jag gillar är Dishonored, Diablo II, Jagged Alliance 2. Finns säkert fler men jag tänker inte lista allt

Visa signatur

Coca Cola missbrukare Förbjuden dryck för mig pga diabetes
AMD älskare
Katt älskare

Permalänk

Ålder: 28
Plattform: PC
Spelas nu: Rome Total War 2 och Banished. Rust ligger lite vilande men tas upp igen när mer content kommit.

Visa signatur

Acer Predator XB271HU | Asus Z490-F | i5 10600K | 16GB RAM | Asus RTX2070 Super | Samsung 970 Evo Plus 500Gb | WD Blue SN550 1Tb | EVGA Supernova G2 750W | Windows 10 Home
Ljud: Musical Fidelity X-Can v8 + Sennheiser HD650
Citera om du svarar på nåt jag skrivit så jag hittar tillbaka!

Permalänk
Medlem

Ålder: 20
Plattform: PC
Favoritspel: DOTA2, Assassin's Creed franchise, Bioshock franchise

Visa signatur

Reason keeps escaping.

Permalänk

Ålder: 15
Plattform: PC
Spel: BF4, CS:GO, CS: Source

Visa signatur

Stationär: CPU: Intel i5 4690k GPU: ASUS Strix GTX 970 4GB Moderkort: Asus Maximus VII Ranger RAM: Crucial Ballistix Sport 2x8GB Chassi: NZXT H440 CPU-kylare: Corsair H80i PSU: EVGA SuperNOVA G2 750W SSD: Samsung 850 Evo 256GB
Laptop: MacBook Pro 15", late 2016
Programspråk: Java, C++, Python, PHP, Javascript
Hemsida: http://jmcsocial.com

Permalänk

Ålder:14
Plattform: PC, Xbox 360
Favoritspel: CS:GO och GTA V

Permalänk
Medlem

29år, spelar mest world of tanks men blir mkt annat också

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

In science we trust!

Permalänk
Medlem

18 Sommrar gammal om en manad typ.

Lirar Xbox One och PC

Lirar mycket CS:GO just nu men lirar WoW, HoN, BF4, AC4, Wildstar(snart), Titanfall, Halo, Hearthstone. RTS, FPS, MMORPG mest typ

Permalänk

Ålder:38
Plattform:PC
Spel: Dayz SA, Wow, Eurotruck simulator 2 samt rattar lite diverse rallyspel.
Det finns alltför lite sjyssta bil simulatorer!

Visa signatur

Core I7 7700k . Asus GTX 1080 . 32GB Corsair Vengeance . Asus Maximus IX . Corsair AX860 . Samsung 960 PRO Nvme ssd x2 raid0

Permalänk
Medlem

17 år
Dota 2 och ibland CS:GO på PC, inte mycket mer för tillfället

Permalänk
Medlem

Ålder: 23 år
Plattform: PC
Spelar nu: Hearthstone, Diablo III Reaper Of Souls och Counter-Strike: Global Offensive

Visa signatur

Intel Core i5 13500 3,5 GHz | Sapphire Radeon RX Vega 56 Pulse 8 GB | Gigabyte B760M Aorus Elite | EVGA Supernova 750 G2
Corsair 32 GB DDR5 5600 MHz CL36 Vengeance | Corsair Carbide Air 540 | Acer XF270HUA | Ducky Shine 3 | Logitech G305

Permalänk
Medlem

Ålder: 26
Plattform: PC
Favoritspel: Spel där hög tävlingsnivå finns, t ex counter-strike (flera versioner) DotA 2 m.m.

Visa signatur

"Happiness is only real when shared"

Permalänk
Medlem

Ålder: 28
Plattform: PC, PS2
Spelar nu: min backlog sedan 2007, bland annat: BioShock, Left4Dead 2, Final Fantasy XII, Alan Wake, StarCraft 2

Permalänk

Ålder: 48

Plattform PC, har ägt o provat konsoller också,men aldrig tyckt om dem.

Spel: Just nu Mest WoT, Ibland BF3, nästan aldrig Bf4, söker efter annat kul, ej hittat, ännu
spelat genom åren ända sedan jag var16, har följt hela BF serien sedan BF1942, WoW i alldeles för många år.
första spelen jag spelade på data hemma som fick mig att fortsätta var Stugan (Dos)(PC P386) och Guild of thieves, (Amiga500)
innan det var det bara de goa flipper spelen, pacman och spaceinvaders, nere på den lokala korvmojjen...:

Visa signatur

Får får får? Nej! Får får Lamm.

Permalänk
Medlem

ålder:11 blir 12 snart
platform: pc
favorit spel: lol

Permalänk
Medlem

Ålder: 19
Plattform: PC, Nintendo 64 Nintendo 3DS XL gamecube wii och wii u

Visa signatur

min kanal heter lär dig blender
https://www.youtube.com/channel/UCAtF52Txk_4x-gJGmPm-mmw
ok den handlar om blender och hårdvara och sånt