Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

bedragare på blocket.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Whippoorwill
Eftersom man betalar när man hämtar ut paketet så är man ju skyddad mot att inte få nånting. Och om man öppnar paketet i utlämnarens åsyn så har man ett vittne om det visar sig vara en träbit som skickats.

Det finns inget skydd, du får gärna öppna paketet på utlämningsstället MEN först efter att du betalat samt att blir du blåst så kan de inte ta tillbaka det o ge dig stålarna. Så det finns inget skydd, vet inte varifrån du fått den uppfattningen.

Permalänk
Avstängd

Jag hade ett postförskott konto ett tag... förlorade många tusen på frakt och postförskottavgifter... på lama folk som inte hämta ut sina paket...

Plus avgift efter avgift efter avgift fick mej att endast skicka efter pengar har satts in på kontot....

Men jag är dock en ärlig säljare som alltid skickar paketen

men postförskott suger stenhårt...

Men on topic hoppas det löser sej för alla er som blivit blåsta av idioten.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av darrefreak
sånt här suger -.-

hata människor som gör sånthär...
det gör ju så att folk inte kommer lita på mig om jag tex säljer ett grafik kort och folk kommer tveka på att köpa det eller så vill dom ha det mot internet giro fuck den här scamm bögen

haha och det ska DU säga som bestämmer träff efter en massa mail och sms för att varken dyka upp eller höra av dig sen

Permalänk
Medlem

Den där killen lägger alltid upp påhittade varor på blocket,swecs,tradera osv och han döljer inget- skriver alltid sitt namn och vart han bor tom ger ut sitt personnummer.Sverige måste vara verkligen tryggt då han inte är rädd för nånting och har hållit på med att lura folk hur länge som helst

Permalänk
Medlem

haha jag bor bara 8km ifrån ursviken, och jag tror jag vet vem det är( inte säker)

Visa signatur

I5 2500K 6870 windforce 915/1024 Coolit Eco
Asus P8P67 EVO Fractal design r2 XFX XXX 650w
Razer Lycosa/ Razer DA Benq G2420HD Logitech X-530

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av moloch
haha och det ska DU säga som bestämmer träff efter en massa mail och sms för att varken dyka upp eller höra av dig sen

Jag har tappat bort processorn

och på vilket sätt har jag "bedragit" dig? jag är ingen jävla afär jag bestämmer om jag vill komma eller inte..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av majtymicke
Det har stått i tidningarna om en (vid tidpunkten) 22åring här i Skellefteå som gjort väldigt många bluffar och åkt fast. Men han hade tydligen fortsatt med att bluffa efteråt ändå. Vet inte alls om det är samma person det handlar om.
Ser att han bor i Ursviken och det kryllar av wannabe-gangsters och drägg där.
Hoppas det här löser sig, jag tål inte idioter som lurar andra. Speciellt inte om de är från samma stad som mig :S

Klanka inte ner på Ursviken! en utav de bättre delarna av skellefte
Skulle säga att hamn och anderstorp är de värsta

Visa signatur

Clevo W110ER (X-128b): i7 3612QM, Nvidia GeForce GT650M 2gb, 8gb RAM, SSD Crucial M4 256gb