Sessionen "Circular Kernel Context Logger" kunde inte startas fel: 0xC0000035

Permalänk
Medlem

Sessionen "Circular Kernel Context Logger" kunde inte startas fel: 0xC0000035

Jag har Windows 7 Pro, och jag får exakt 20 st likadana felmeddelande i loggen, som alla är inom 5-6 sekunder.
Sessionen "Circular Kernel Context Logger" kunde inte startas med följande fel: 0xC0000035
Det händer när jag gör följande:
1. Loggar in användare A, som är admin.
2. Växlar användare, och loggar in användare B (som inte är admin, bara användare)
3. Växlar användare igen (det är här felet registreras), och loggar in till A igen, och nu kan man som sagt se felen i loggen.
Detta händer bara max en gång per dag. Det går alltså inte att få fram felet mer om det redan har hänt den dagen. Men det går att få fram det igen nästa dygn, och nästa osv, om man gör enligt ovan.

Har sett fler på nätet som söker svar på detta fel, på engelsk-talande sajter. Felet heter då
Session "Circular Kernel Context Logger" failed to start with the following error: 0xC0000035
och de får fram det på exakt samma sätt.

Någon som får samma fel i loggen?
Någon som har svaret på vad man kan göra åt det?

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

- Att döpa om filen setup.etl till setup.old hjälper inte (ett tips som fanns på nätet)
- Och det har ingenting med IPv6 att göra heller, det hjälper inte att avaktivera.
- Har den senaste programvaran för mitt inbyggda nätverkskort (NIC).
- Inga fel funna när jag kör SFC.exe

Lagt till det som jag provat
Permalänk
Medlem

Jag har exakt samma fel vet dock ej vad det är

Visa signatur

Gigabyte X299, i7 7800X, 3200Mhz 32GB, 960 EVO 500GB, GTX 1060 6GB

Gigabyte GA-X58A-UD5, i7 920 @ 3,2Ghz, Corsair 18GB, 480GB Corsair , GTX 470