vad för sata controller drivrutin ska jag ha för SSD corsair force F60 HJÄLP.

Permalänk
Avstängd

vad för sata controller drivrutin ska jag ha för SSD corsair force F60 HJÄLP.

Hej jag har köpt en st Corsair Force F60 60 Gb och jag har ASUS M4A89 GTD PRO. Och jag är väldigt osäker på vad jag ska ha för sata controller drivrutin för min SSD ? jag har gjort allt annat som man ska ställa om i bios om man bara har en SSD samt i windows för snabbare SSD. Men jag vet inte riktigt vad jag bör ha för sata controller för denna SSD:n. Vad jag vet är att mitt moderkort är AMD chipset 890 GX men jag är helt damn osäker på vad SSD:n ska ha för sata controller drivrutin för detta moderkort. Någon som vet vad jag ska ha för drivrutin för denna SSD:n eller ? jag vore jätte tacksam till hjälp Mvh.

Visa signatur

Moderkort Asus crosshair V formula 990FX|Shassi Antec twelve hundred|Nätagg XFX 750W 80+ silver|Processor AMD phenom2 x4 970 BE 4.1|Cpu kylare Corsair hydro H80|ram minnen Corsair VENGEANCE 8GB 1600 DDR3|Grafikkort XFX HD 6970 2GB|Grafikkortkylare ARCTIC COOLING ACCELERO XTREME| SSD Corsair force F60|Hårddisk WD green caviar 1TB|Bildskärm ACER G245H LCD HDMI| W7 ultimate 64| Razer Imperator BF3 edition|Ljudkort Asus xonar D2|