Permalänk
Medlem

Lika fräscht som vanligt, även om just detta motiv inte föll mig i smaken så är ju prestationen inte sämre för det

Permalänk
Medlem

fiint !

Visa signatur

SWECLOCKERS.COM<3

Permalänk
Medlem

WOW

Visa signatur
Permalänk

Bästa motivet på gravyr någonsin! 10p

Permalänk
Medlem

helt sjukt snyggt

Permalänk
Medlem

Sjukt snyggt som vanligt

Visa signatur

Särskrivningar & Felstavningar är min specialitet

Permalänk

Grymt. 10/10.

Permalänk
Medlem

Riktigt snyggt!:D en lätt 10p!

Permalänk
Medlem

Sjukt snyggt har precis börjat med gravering och använder en "Dremel Engraver". Jag undrar hur du får linjerna så sjukt raka och fina. jag har själv väldigt svårt för det!

Defenitivt 10p btw!

Visa signatur

Fractal Design Define R2 ¦ Gigabyte geforce 470 SOC ¦ Gigabyte P55A-UD4 ¦ Intel core i5 760 2.80Ghz ¦ Corsair tx 750 ¦ 4x XMS3 DDR3 2GB

Permalänk
Proffsmoddare
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Adde25
Sjukt snyggt har precis börjat med gravering och använder en "Dremel Engraver". Jag undrar hur du får linjerna så sjukt raka och fina. jag har själv väldigt svårt för det!

Defenitivt 10p btw!

Det handlar bara om en stadig hand och ett lugnt tempo. Jag skulle dock rekomendera att du kör med en vanlig Dremel (roterande) och ett diamantstift istället för det ger ett mycket bättre resultat.

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av [WP@]Wolverine
Det handlar bara om en stadig hand och ett lugnt tempo. Jag skulle dock rekomendera att du kör med en vanlig Dremel (roterande) och ett diamantstift istället för det ger ett mycket bättre resultat.

Okej:D tack för tipset!

Vilken modell tycker du är bäst för priset? och skall man ha nån sån där förlängare?

Visa signatur

Fractal Design Define R2 ¦ Gigabyte geforce 470 SOC ¦ Gigabyte P55A-UD4 ¦ Intel core i5 760 2.80Ghz ¦ Corsair tx 750 ¦ 4x XMS3 DDR3 2GB

Permalänk
Proffsmoddare
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Adde25
Okej:D tack för tipset!

Vilken modell tycker du är bäst för priset? och skall man ha nån sån där förlängare?

Du kan välja vilken som helst av de vanliga Dremel och ja Flex shaft är grymt bra att ha.

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av [WP@]Wolverine
Du kan välja vilken som helst av de vanliga Dremel och ja Flex shaft är grymt bra att ha.

Tack för tipset:D grymt gjort btw!

Visa signatur

Permalänk
Relik 📜

I år fyller SweClockers 20 år. Det vill vi fira genom att bland annat lyfta fram gallerier som vi minns genom tiderna. Detta är ett av gallerierna vi väljer att lyfta på framsidan. @[WP@]Wolverine (igen..)

Läs mer om SweClockers 20 år här!

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje -> R7 5700X3D - Prime B450-Plus - RX 7900 XTX - 32 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Proffsmoddare

@emilakered: Det var hemskt vad mina gamla synder grävs fram

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Detta är ju en mod som ofta blev vansinnigt snyggt när folk vet vad dom gör. Som i exemplet i nyheten. Lite synd att det har dött ut.
Men borde det inte finnas en chans att återuppliva lite av detta med dagens chassin? Det går väl att gravera i härdat glas också? Torde ju bli riktigt snygga effekter i kombination med all rgb i dagens byggen!? @[WP@]Wolverine kanske vill testa? Har ni inte något chassi med glassida på redaktionen ni kan skicka till Wolverine @emilakered?

Jag är själv inte stadig nog på handen för att ens våga prova på.

Skickades från m.sweclockers.com