Battlefield vägrar starta..

Permalänk

Battlefield vägrar starta..

Vafan..när ja connectar till en server så slänger BF ut mig i windows igen..plus att den ändrar upplösningen i windows från 1024 till 800x600..vafan kan de vara för fel? läste nåt om 60 hz på skärmen lr liknande kan de ha nåt me de att göra..:confused:

Visa signatur

De kan ta vår sömn och tvinga oss marschera men de kan aldrig ta våra baskrar!
" Warrior is a very gear dependant class, once they get their epics they're pretty much are a concrete wall with a bazooka"

Permalänk
Medlem

ta bort dina refreshfix program.
elelr ställ dom till default 60HZ, jag tog bort mitt helt nr jag hade prblem, tror jag.
det borde fixa.

Visa signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server - Svensk VR Community
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av [Molotov]
ta bort dina refreshfix program.
elelr ställ dom till default 60HZ, jag tog bort mitt helt nr jag hade prblem, tror jag.
det borde fixa.

Vad är refreshfix för nåt..:confused:

Visa signatur

" Warrior is a very gear dependant class, once they get their epics they're pretty much are a concrete wall with a bazooka"

Permalänk

tryckte du på [save] efter du ändrat upplösningen?
Om inte- Gör det ...;-)
Resterande problem har jag ingen aning om vad det beror på...
mvh Red Prophet

Permalänk

Ändrade rereshraten i windows till 60 hz den stod på "optimal" men ändå samma problem när banan laddas kastas ja ut i windows igen..:mad:

Visa signatur

Permalänk

har samma problem...eller stöds kanske inte voodoo5 5500 pci??...står i readme filen att alla 3dkort me 64mb ska funka...så då borde d starta...
eller fixar kanske den nya patchen de?
VILL SPELAAA!!!!!!

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem

Hade samma problem..tog bort refresh fixen men det funkade inte. Instalerade om drivarna till grafikkortet och vips så fungerade det igen

Permalänk

Nu har jag installerat XP..hade Windows ME innan å tänkte att de kunde bugga så när allt va färdit prova ja igen och då ladda den klart banan och ja kom in så ja såg vattnet och stranden på banan sen dog det igen..:mad:

Visa signatur