Permalänk

gems

med BS/leatherworking på topp och tailoring inte så långt efter,så håller jag nu på med JC.
har kommit så långt så att jag kan göra dessa gems utav fel iron i hellfire.
min fråga är,hur ser marknaden ut på dessa gems på AH?är det värt att sälja dessa eller köper ingen?vilket pris kan man satsa på?

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem
Skrivet av mangemani:

med BS/leatherworking på topp och tailoring inte så långt efter,så håller jag nu på med JC.
har kommit så långt så att jag kan göra dessa gems utav fel iron i hellfire.
min fråga är,hur ser marknaden ut på dessa gems på AH?är det värt att sälja dessa eller köper ingen?vilket pris kan man satsa på?

Om du menar färdigskurna gems är det lika bra du säljer dom till vendor. I princip alla gems innan rare och epic gems i Northrend är meningslöst iallaf på min server att sälja efter att du skurit dom. Jag ser nämligen själv ingen poäng i att köpa såna gems.

Visa signatur

Skyflyer: "Du kan även prova att blunda med ena ögat. Då krävs bara halva bandbredden av grafikkortet"
Gigabte B550 Auros Elite, Ryzen 5900x, Celsius S24, PNY RTX 3080, Corsair RM750 V2, Trident Z Neo 3600MHz cl16 16gb, 970 EVO 1tb M.2, Fractal Define Compact TG

Permalänk
Medlem

Jag sparade mina till eventuella alts.
Att sälja på AH är ingen idé eftersom att deposit feen är högre än vad gemsen är värda.

Permalänk

kan man ersätta gems som man redan har satt in i sin gear med andra gems?isf hur?

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem

på samma sätt som du satte dit dom i förstahand, bara att du släpper den på samma slot som den du vill byta ut.