Hjälp mig med facebook verifiering!

Permalänk
Medlem

Hjälp mig med facebook verifiering!

Hej!

Idag när jag skulle logga in på mitt facebook-konto sa det att jag skulle identifiera mig. Först skulle man skriva in sitt födelseår, vilket jag inte kunde. Jag hade nämligen skrivit in ett falskt, fråga mig inte varför... Sen skulle jag svara på "Vad heter din pappa i mellanamn?", och det vet jag, men jag kommer inte ihåg hur jag formulerade svaret.

Hur ska jag gå till väga för att få tillbaka mitt konto? Jag kan tillägga att jag behövde verifiera det för att jag är i Spanien.

Jag har letat efter någon form utav emailadress till facebooksupporten, men jag kan inte hitta någon. Om det finns en, kan någon lägga en kommentar med e-mailen?

Tack på förhand!

/en e-socialt kastrerad csmannen

Permalänk

Klart du inte vet när du är född, du är ju inte 18 och ska inte ha ett konto. det står i reglerna har jag för mig?

Visa signatur

Ride wit me, or collide wit me
jag älskar trådar som spårar ur redan vid första inlägget :)

Permalänk
Medlem

Nej, jag är tillräckligt gammal (13+). Varför så otrevlig? Det var inte det jag fråga efter... (Anmäld)

Kan någon svara på mina frågor?

Permalänk

Om du klagar på gamla medlemmar för att de inte ger dig det svaret du vill ha tror jag inte många andra tänker hjälpa dig...

Det känns som att ditt problem måste hänt för någon annan, antagligen finns det någon hemlig logg undangömt på internet som du kan söka upp.

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06

Permalänk
Medlem

Förlåt för det dryga svaret...

Jag är nog för arg på facebook.

Förlåt!

Permalänk

Maila ring är det första som skulle komma i mitt huvud om jag kände ett enormt facebookade.

Visa signatur

Ride wit me, or collide wit me
jag älskar trådar som spårar ur redan vid första inlägget :)

Permalänk

Be en kompis kolla vilket år "du" är född, det står ju på din profil...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rambos_hier:

Be en kompis kolla vilket år "du" är född, det står ju på din profil...

Det är inte säkert, man kan välja att bara visa dag & månad - inte år.
Om TS har ett "falskt" år har h*n troligen inte skyltat med det på facebook?

Mvh

Permalänk
Medlem

Bra sagt getskägg! Jag har nämligen under sekretessen ställt in så att man bara ser månaden och datum. Anledningen till att jag gjorde ett falsk är att jag var 14 när jag registrerade mig, och jag trodde att man skulle vara 18, men egentligen var det 13.

Nu ska jag göra en lista och styrka de år som jag testat. Tråkigt nog så efter 3 försök så måste man svara på en kontrollfråga. Efter några dagar kommer nog det vara löst.

Jag har försökt att kontakta facebook, men dumt nog har de inge information ang. kontakt. Konstigt att en sida med 400 000 000 användare inte har en support. Vet någon om det finns något nummer man kan ringa dem på?

Tack för svaren!

Permalänk
Medlem

Konstigt att sida med 400 000 000 medlemmar inte har supportavdelning? Låter smart att hålla sig borta från helvetet med att erbjuda support, imo.

Ivf, proxy? Eller måste det verifieras oavsett vid nästa inloggning? Hur många försök har du?

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.