Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av anders.149:

Låter bra.

Hur gör du med PWM?

Får se om det blir att modda dit någon form av PWM kylning. Det går ju inte att skruva fast dem, så blir inte vattenkylning iallafall.

Visa signatur

"Hannes has taken a CrossHair IV Formula, a Lian Li case and plenty of BitsPower watercooling and created more than a case mod; Theory is a work of art. With attention to detail so fine that he even polished the ROG board capacitors, Theory is modding at legendary standards" - ASUS

Permalänk
Inaktiv

We want moar pictures!!

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av anon144676:

We want moar pictures!!

Jag slänger upp bilder när jag har några.

Visa signatur

"Hannes has taken a CrossHair IV Formula, a Lian Li case and plenty of BitsPower watercooling and created more than a case mod; Theory is a work of art. With attention to detail so fine that he even polished the ROG board capacitors, Theory is modding at legendary standards" - ASUS

Permalänk
Proffsmoddare

Bjussar på några småbilder såhär på tisdag morgon. Hoppas att ni gillart.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

SLEEEEEEEEEEEVEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!

Jag gillar bilder

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av Agemman:

Jag gillar bilder

Jag med. :3

Visa signatur

Permalänk
Medlem

detta kan inte bli annat än snyggt.
Riktigt trevlig färgkombo om jag säger så.
*thumbs up*

Visa signatur

MediaCen= Playstation 4, Playstation 3, Xbox 360, Proj= Epson TW700, Projduk= Grandview Cyber 100" tab-tension, Receiver= Marantz SR-6005, Front= Jamo S708, Cen= Jamo D8CEN, Surr= Jamo D8SUR, Surr bak= Jamo D8SUR, Sub= REL T3 + Audiovector K-Sub Signature, Köpta filmer= 1000++ och stiger stadigt

Permalänk
Medlem
Skrivet av sack:

Får se om det blir att modda dit någon form av PWM kylning. Det går ju inte att skruva fast dem, så blir inte vattenkylning iallafall.

Kjell & Company - 98369 - Självhäftande kylflänsar

^do it! Kanske inte snyggt, men enkelt och funktionsdugligt

Visa signatur

Många datorer.

Permalänk
Hedersmedlem

Sleeving FTW
Jag fick sleeven från indomo igår och väntar nu på din, kommer kanske med posten senare. Och kvalitén på indomos var faktiskt över förväntan.

Edit: Jag fick inget brev från dig idag Kanske imorron, jag vill se skillnaden.

Visa signatur

Nya Projektet!
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Agemman:

Jag gillar bilder

Fina saker man skriver när man kommer hem från krogen Kom precis hem igen och såg uppdatering här. Visste inte ens att jag hade kollat in bilderna redan. Ser mycket fint ut!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Agemman:

Jag gillar bilder

hehe vad kan det vara för bilder du gillar

Visa signatur

Project: Dark [color="#B7BAB7"]Snow[/color] |GTX 670| i5 750 @3,8GHz med H50| Evga P55 sli FTW| Corsair Dominator 2x2gb| Corsair HX750w MDPC-X Black 'n White|
|Samsung 840 120gb SSD|1TB Hdd| Lian Li v1000b Plus II|
Spelare för Team prOpertys Starcraft II lag

Permalänk
Medlem

Nämen titta, lite orange och vit Najs

Visa signatur

Intel Core i7 7700K | Asus Strix 1080TI | MSI Z270 Gaming Pro Carbon | Corsair Vengeance 16GB 3000Mhz | EVGA G2 650W | WD 640GB Caviar Black | Samsung M.2 1TB SSD + Samsung SATA 500GB SSD

Permalänk
Inaktiv

Hehe jag gillar den ramkåpan, du använde väl den i ditt förra bygge om jag minns rätt?

Permalänk
Medlem

Bilder
Kan inte säga så mycket annat än att det ser jävligt bra ut, rolig färgkombo också

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Jag behöver mer hårdvaruporr!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Handa:

Me 2! Börjar ju få blue balls va fan!

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av RainesX:

detta kan inte bli annat än snyggt.
Riktigt trevlig färgkombo om jag säger så.
*thumbs up*

Tackar.

Skrivet av slackr:

Kjell & Company - 98369 - Självhäftande kylflänsar

^do it! Kanske inte snyggt, men enkelt och funktionsdugligt

Det ska ju vara snyggt, annars är det ingen idé. Thermaright har några helt okej. Får se om man inhandlar sådana.

Skrivet av MulleEng:

Sleeving FTW
Jag fick sleeven från indomo igår och väntar nu på din, kommer kanske med posten senare. Och kvalitén på indomos var faktiskt över förväntan.

Edit: Jag fick inget brev från dig idag Kanske imorron, jag vill se skillnaden.

Är pank, får se när jag har råd med spänn.

Skrivet av Agemman:

Fina saker man skriver när man kommer hem från krogen Kom precis hem igen och såg uppdatering här. Visste inte ens att jag hade kollat in bilderna redan. Ser mycket fint ut!

Haha, tack. Man ska passa sig för internet när man är full.

Skrivet av HoBb3:

hehe vad kan det vara för bilder du gillar

Pr0n?!

Skrivet av Zatyrax:

Nämen titta, lite orange och vit Najs

Blir nog fet najs när resten kommer också.

Skrivet av anon144676:

Hehe jag gillar den ramkåpan, du använde väl den i ditt förra bygge om jag minns rätt?

Får se om den kommer att användas i den här. Blir ganska ont om plats på moderkortet.

Skrivet av xion_drifter:

Bilder
Kan inte säga så mycket annat än att det ser jävligt bra ut, rolig färgkombo också

Tack tack.

Skrivet av Handa:

Skrivet av of-doom:

Me 2! Börjar ju få blue balls va fan!

Duger detta?

Visa signatur

Permalänk
Medlem

[QUOTE="sack;10172358"]Tackar.

Det ska ju vara snyggt, annars är det ingen idé. Thermaright har några helt okej. Får se om man inhandlar sådana.

Är pank, får se när jag har råd med spänn.

Haha, tack. Man ska passa sig för internet när man är full.

Pr0n?!

Blir nog fet najs när resten kommer också.

Får se om den kommer att användas i den här. Blir ganska ont om plats på moderkortet.

Tack tack.

Duger detta?

Ett tag iaf (A)

Permalänk
Inaktiv

Fina bilder, ser jävligt bra ut med vattenblocken monterade. Har jag råd i höst gör jag eventuellt något liknande tror jag.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anders.149:

Fina bilder, ser jävligt bra ut med vattenblocken monterade. Har jag råd i höst gör jag eventuellt något liknande tror jag.

Samma här! Ser mycket fint ut!

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av of-doom:

Ett tag iaf (A)

Edita bort bilderna mannen.

Skrivet av anders.149:

Blir intressant att se. Var tvungen att modda mb blocket en aning för att det skulle passa. Men zotacs tror jag fungerar utan moddning med nått 680 Ek block. Kolla Jazids bygge så ser du.

Skrivet av Agemman:

Samma här! Ser mycket fint ut!

Tack man! ^^,

Visa signatur

Permalänk
Proffsmoddare

Nämen titta vad tristess kan frambringa. En del riktigt schyssta bilder. Hårdvaran är förtillfället i ett slit och släng chassi ifrån början på 2000-talet. Varför? Jo, för att mitt V1000b plus II står redo att skickas iväg till högst bjudande och för att mitt andra chassi inte kommit än. Man vill ju iallafall ha någonting hårt runt sin hårdvara.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Såååååååå snyggt!
Fan om man hade haft pengar, och att det inte är dags för bil köp om kanske ett år, då hade jag jävlar köpt grejer och moddat, byggt eget chassi eller så

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Vågar man fråga hur mycket du lagt ner på detta?

Visa signatur

| Laptop1| Asus ROG G701vi | i7 6700HQ | 16gb 2400Mhz | 512GB M.2 SSD | Geforce GTX 1080| | 1920x1080p 120Hz|
| Laptop2| Asus K73 | i7 2670QM | 8gb 1333Mhz | Samsung 830 128GB+Seagate 500GB 7200rpm | GT540m @ 770/1540/1000|

Permalänk
Medlem

FAN! Jag kan inte vänta med att beställa min delar Fast måste få gammla datorn såld först

Visa signatur

Project: Dark [color="#B7BAB7"]Snow[/color] |GTX 670| i5 750 @3,8GHz med H50| Evga P55 sli FTW| Corsair Dominator 2x2gb| Corsair HX750w MDPC-X Black 'n White|

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av xion_drifter:

Såååååååå snyggt!
Fan om man hade haft pengar, och att det inte är dags för bil köp om kanske ett år, då hade jag jävlar köpt grejer och moddat, byggt eget chassi eller så

Bara att sätta igång mannen. Du måste prioritera.

Skrivet av mokifly:

Vågar man fråga hur mycket du lagt ner på detta?

CPU, mb och ram betalade jag ca 3k för. Grafikkortet, hdd och ssd har jag från förr betalat runt 5k sammanlagt för dem kanske. Nätagg, chassi och fläktar har jag fått, vattenkylningen ha jag betalat 2k för, vilket är hälften av totalkostnaderna.

Fractal-design, EkWaterblocks och Enermax är ju som sagt officiella sponsorer i det här bygget.

Skrivet av HoBb3:

FAN! Jag kan inte vänta med att beställa min delar Fast måste få gammla datorn såld först

haha, ditt troll. vad blir det för bygge då?

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av sack:

haha, ditt troll. vad blir det för bygge då?

Se sign kommer köra med svart/vit/grå färgtema på bygget

Visa signatur

Permalänk
Proffsmoddare

Såpass. Blir nog kul att se.

Visa signatur

Permalänk
Proffsmoddare

Om det finns folk här som sitter på oerhörda fotoegenskaper så får ni gärna skriva lite tips och tricks! Jag sitter just nu med en D40, utan några planer på att uppgradera. Det enda jag egentligen skulle vilja ha är ett isotal under 200, men samtidigt vet jag inte hur stor skillnaden egentligen skulle bli.

Jag skulle vilja veta ungefär vilka inställningar ni använder, och om ni har någon utrustning ni verkligen inte klarar er utan. Jag vill också ha era åsikter på de tagna bilderna. De senaste tre är väl dem jag lagt ner tid på. Men kom gärna med kommentarer till de andra också.

Ni andra som inte är fotofantaster kanske också har åsikter, eller önskemål på foton. Ni får också gärna fråga hur jag gör, för att ni också ska kunna knäppa lite roliga bilder till era projekt eller byggen.

I den nästa uppdateringen så kommer ni att få se lite chassi. Och då kommer även projektet att egentligen börja. Det som hänt, fram till nu har egentligen mest varit för att försöka mäta intresset lite, och jag tycker faktiskt att ni är riktigt intresserade och det kommer därför bli jävligt kul att verkligen få sätta igång! Tack för erat stöd och jag hoppas att jag inte gör er besvikna.

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av sack:

Om det finns folk här som sitter på oerhörda fotoegenskaper så får ni gärna skriva lite tips och tricks!

Min enda (men väldigt oerhörda) fotoegenskap är att jag blir oerhört dålig på foton (erkänn, alla känner igen sig!). Skämt åsido, vet inte hur mycket du kan men har du hört talas om tredjedelsregeln/gyllene snittet? Väldigt enkel men effektiv metod.

EDIT: Fråga Jazid/Laine, han har grymma fotoskills.

Visa signatur

The cake is a pie.