Lite hjälp med chassi till ny dator :S

Permalänk
Medlem

Lite hjälp med chassi till ny dator :S

Hej!!

Har tänkt att köpa en ny dator på Inet.
Behöver lite hjälp med valet av chassi.

Har hoppat lite fram och tillbaka mellan:
Antec nine hundred eller Coolermaster HAF 922?

Vilket är bäst? Nine hundred är så där ungefär 200 kr dyrare, e det värt det?

Permalänk
Medlem

?

Permalänk
Medlem

Du kan försöka göra denna sida lite mer intressant och rolig.

Det finns 2 versioner av Antec Nine Hundred

Antec Nine Hundred (Svart/Transparent) Antec Nine Hundred (Svart/Transparent) - Hitta lägsta pris, omdömen och information om Miditower-chassin
Edit: Ny bild, jag hoppas att detta är rätt bild.

Antec Nine Hundred Two (Svart/Transparent) Antec Nine Hundred Two (Svart/Transparent) - Hitta lägsta pris, omdömen och information om Miditower-chassin

Cooler Master HAF 922 Mini (Svart) Cooler Master HAF 922 Mini (Svart) - Hitta lägsta pris, omdömen och information om Miditower-chassin

Visa signatur

janee

Permalänk
Medlem

Ok...

vad är skillnaden mellan dom Antec nine hundred?
Antec Nine Hundred II är den enda som dom har på Inet

eller är det något annat chassi som ni rekommenderar som är under 1000 kr ungefär?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Ernes-T:

Ok...

vad är skillnaden mellan dom Antec nine hundred?
Antec Nine Hundred II är den enda som dom har på Inet

eller är det något annat chassi som ni rekommenderar som är under 1000 kr ungefär?

Fractal Design R2 har jag hört mycket bra om.

Visa signatur

Asus M4A79XTD EVO DDR3 | AMD Phenom2 X4 955 3,2Ghz BE AM3 | Corsair 4GB (2x2048MB) 1600MHz XMS3 | XFX Radeon HD5770 1GB | 500GB Seagate Barracuda 7200.12 SATA II | Corsair TX 650W 80+ | Antec Two Hundred | Optiarc AD-7240S DVD±RW Svart SATA | Windows 7 Home Premium 64-bit | BenQ TFT 24'' E2420HD

Permalänk
Avstängd

Skillnaden mellan 900 och 900 II är att 2:an har hål för kabeldragning och 1200ans front och överdel. jag skulle nog ha tagit HAF då ett 900 II är så jävla litet att jobba i..

Ett TIPS: Börja inte klaga bara för att ingen svarar i din tråd, är ju inte direkt så att alla känner att nu har Ernes-T gjort en tråd den ska vi alla svara i, utan vissa trådar blir det inga svar i.....

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Godn0ken:

Fractal Design R2 har jag hört mycket bra om.

Ja det är ett riktigt billigt och trevligt chassi!

Permalänk
Medlem

Ja haf ska du ju inte ha om du vill ha ett snyggt chassi, det är säkert. Fractal R2 är skit snyggt däremot.

Permalänk
Visa signatur

i5 2500k@stock ** P67A-GD65 ** AMD 6950 ** 1TB F3 ** Lian-Li PC-FI8

Permalänk
Medlem

Eftersom Ernes-T båda exempel var "gaming" var det +1 sen är det Lian-Li kvalitet i det så jag ger det t.o.m +2

Visa signatur

Sapere Aude