Permalänk
Medlem

TA2020 PCB kort, köpråd

Hej, sitter och funderar på och beställa ett New MKIII Tripath TA2020 PCB kort från eBay.com

http://cgi.ebay.co.uk/New-MKIII-Tripath-TA...0#ht_3790wt_912
eBay.com.sg: Tripath TA2020 PCB 25Watt Class-T Audio Amplifier Board (item 330443766328 end time Jun 20, 2010 07:00:15 SGT)

Och undrar om de kortet har bättre komponenter än Lepai T Ampen har. Så som jag har uppfattat så har Lepai inte rätt komponenter som gör att den oftast går sönder ( har redan en som är sönder) Så funderar om man ska beställa detta kort ist och är nyfiken om någon kan kommentera detta kort? Om det inte är bra så länka gärna till ett som inte kostar skjortan och som kan leverera mer än min förra Lepai.

Tacksam för svar.

Permalänk

Din länk är sönder.

Vad är det som är sönder på ditt gamla kort?

Visa signatur

Luxman!
Senast redigerad av Freezer7Pro, 2009-07-15 klockan 19:32

Permalänk
Medlem

De är juh de jag inte vet. Lepai modelen som jag har är kända för att gå sönder rätt snabbt, nämns även att någon zenerdiode gör så att den bränner sönder nått. Gissar att de kan vara problemet. Ska få en ny snart, men ingen kan på ett smidigt sätt visa hur man gör för o ta bort den och vart den är osv.

Så ör nu nyfiken om detta kort håller längre, om länken inte funkar så googla på :Tripath TA2020 PCB 25Watt Class-T Audio Amplifier Board

Permalänk
Medlem

länken fungerar för mig.