Gamestop Nattöppet

Permalänk
Medlem

Gamestop Nattöppet

Är det någon som ska ditt?
De har flera butiker som ska ha öppet.

Permalänk
Medlem

Jag vet ju inte vad det kommer kosta i butik, men på deras webshop kostar det 549kr. Lite väl mycket tycker jag, med tanke på att andra ställen tar ca 430 för spelet.
Så jag tror jag åker ner till Webhallen och går på deras nattöppet. Hoppas Malmö-butiken har samma erbjudande som sthlm, spelet för 379 kr om man köper på natten.

Permalänk
Medlem
Skrivet av grödan:

Jag vet ju inte vad det kommer kosta i butik, men på deras webshop kostar det 549kr. Lite väl mycket tycker jag, med tanke på att andra ställen tar ca 430 för spelet.
Så jag tror jag åker ner till Webhallen och går på deras nattöppet. Hoppas Malmö-butiken har samma erbjudande som sthlm, spelet för 379 kr om man köper på natten.

Kan passa på att göra dig lite glad då:

Skrivet av webhallen:

Bäste Webhallenkund.

I samband med releasen av Star Craft 2 den 27:e juli, har vi i Malmöbutiken arrangerat ett nattöppet, som kommer starta strax innan midnatt den 26:e juli.

Förutom att vi bjuder på en Star Craftkväll, med film- och musik i dess tema, så kommer vi även att lotta ut en Collectors edition utav spelet.

Och som om inte det vore nog, så kommer vi även att sälja den vanliga Star Craft 2 utgåvan för 379:-. Detta pris gäller endast under våra nattöppettider.

Hoppas vi ses där och se till att komma i god tid.

Med vänliga hälsningar
Webhallen Malmö

Permalänk
Medlem

Mediamarkt i Gävle har nattöppet och där säljs det för 333kr:P Plus massa andra ganska saftiga erbjudanden faktiskt.

Visa signatur

1* MSI GT780DXR | I7-2670QM | Nvidia GTX 570M 1.5GB GDDR5 | 8GB DDR3 | 2x750GB 7200RPM Raid 0 |
2* HP DV6-1240 | T6500 | 4Gb DDR 3 | ATI 4650 1gb | 500GB HDD |

Permalänk
Medlem

Köpte det för 299kr här i göteborg på mediamarkt

Visa signatur

Citera för snabbare svar.