Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Donkey Kong Country Returns (Wii)

Permalänk
Medlem

Donkey Kong Country Returns (Wii)

Finns det seriöst någon som inte ser fram emot detta spel? Donkey Kong Country är en av de bättre (om inte den bästa) plattformsspelserien någonsin. Jag funderar på att skaffa en Wii till hösten!
Donkey Kong Country Returns ... returns on Wii this holiday | Joystiq
Trailer:
YouTube - ‪Donkey Kong Country Returns E3 2010 Debut Trailer [HD]‬‎

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk
Medlem

awesome!

Visa signatur

Laptop - MacBook 2.0GHz, 4GB ram, Intel GMA 950
Stationär - i5 3570k @ 4ghz, 8gb ram, 120gb ssd + 2tb hdd, Windows 8 64bit, fractal design arc
Citera så jag hittar tillbaka :)

Permalänk
Medlem

Co-op bekräftat som det ser ut.
"Donkey Kong hakar på New Super Mario Bros Wii-trenden och erbjudet ett co-op läge för två spelare."
Gameplayer.se - Donkey Kong Country Returns Nintendo Wii

Tycker att det låter som detta kommer bli ett helt fantastiskt spel. Är nog enda kommande spel jag verkligen längtar efter att få spela.

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk
Medlem

är sinnessjukt sugen på detta spel

/Daniel

Permalänk
Medlem

Köper direkt, utan tvekan.

Visa signatur

Intel i7 10700k - Noctua NH-D15 chromax - Asus Maximus XII Hero - G.Skill 32GB 3600MHz Trident Z Neo - MSI RTX 3080 GAMING Z TRIO - Corsair RM750x V2 - Phanteks P600S - Asus ROG Swift PG329Q - Sennheiser HD650

Permalänk

blev tårögd av nostalgin när jag såg spelet presenteras på e3. köper ett wii iom detta spelet.

Permalänk
Medlem

Hatar Wii så innerligt, spelar aldrig på de, men man minns när man körde detta spel på Super nintendo, nått roligare spel fanns de inte

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Jag älskade special banorna när man var Noshörningen, det var tider då jag knappt kunde bärga mig när månaden December var ett faktum, jag längtade till julen så det fanns inte. Och den banan var ju snöig, så den var sådär grymt härlig

Visa signatur

Samsung TFT 22" 2233RZ Svart 120HZ - 640GB Western Digital Black 64MB SATA III - Corsair 4GB (2x2048MB) 1333MHz XMS3-10600 - AMD Phenom2 X4 965 3,4GHz Black Edition - Gigabyte GeForce GTX 460 1GB OC - Fractal Design Define R3, Svart - Corsair TX 650W 80+ - Gigabyte GA-870A-UD3 - Cooler Master Hyper 212 Plus

Permalänk
Medlem

Ser ut som man har både detta och Goldeneye 007 att se fram emot då. Jag kör fortfarande Donkey Kong Country på mitt Gameboy Advance SP och tycker att det är riktigt kul, så förhoppningsvis fortsätter det i samma stil. Jag förväntar mig att antingen Gamecube kontrollerna fungerar eller Classic controller, så man slipper sitta och hålla på med Wiimoten bara.

edit(){
Och jag ser att 'Mine cart' banorna kommer att finnas kvar, de var ju grymt kul! (dock var det bara två st. på Gameboy Color varianten)
}

edit2(){
Och ska man tro Wikipedia kommer man bara kunna använda Wiimoten. Då blir det inget köp.
}

Visa signatur

Citera eller nämn gärna mig (@ToJa92) om du svarar på något jag skrivit.
Uppskattar du eller blir hjälpt av ett inlägg jag skrivit är jag tacksam om du gillar det.