Visa era Windows 7-skrivbord!

Permalänk
Medlem
Skrivet av sebbe605:

Den bilden måste du ladda upp

http://data.fuskbugg.se/skogsturken/iconshere.jpg Varsågod

Visa signatur

Tack till SAiKoU för avataren!
Stationär: i5-8400 | MSI Z370-A PRO | 24 GB DDR4 | 850EVO 500GB | Corsair VX450 | 1060 6GB Windforce

Permalänk
Medlem

info i screenshot

Visa signatur

[ Xeon ]

Permalänk
Medlem

Mediaspelare och skin till den?

Permalänk
Medlem

Jag behöver ditt wallpaper!

Visa signatur

Suup

Permalänk
Medlem

Så här ser det ut för mig atm:

Visa signatur

Neon
Citera mig om du vill ha svar!

Permalänk
Medlem

Äntligen ser man lite folk som använder kARÉ-collectionen och även Soft7 betat, men det är nästan som en final-version... har själv använt det ett bra tag, men jag fastnade för Shine 2.0 när det kom ut.

Förhoppningsvis så kommer hela settet ut snart (av kARÉ) - saknar Firefox.

Permalänk
Medlem
Skrivet av 95monye:

Mediaspelare och skin till den?

Foobar 0.9.5.2 / fooSOFT 2.0

AP-GRAPHIK's Gallery

Visa signatur

[ Xeon ]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cable:

Skrivbord: (Högerklicka > Visa Bild/View Image - för fullsize)

http://img825.imageshack.us/img825/9885/desktopaugust.png

Jag skulle jättegärna ta båda era väggpapper, tack

Permalänk
Medlem

Nu har jag skaffat CAD, och väder på mitt skrivbord!

Permalänk
Medlem

Ohh, länk till wallpaper plx!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tweak:

Ohh, länk till wallpaper plx!

Similar wallpapers - Wallbase.net

Visa signatur

Neon

Permalänk
Medlem

Mitt bidrag, dock missnöjd med min bakgrundsbild så funderar på att byta ut den.

Har inte hittat någon vettig så tar gärna emot förslag

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xattwyn:

http://img826.imageshack.us/img826/5326/skrivbord.png

Mitt bidrag, dock missnöjd med min bakgrundsbild så funderar på att byta ut den.

Har inte hittat någon vettig så tar gärna emot förslag

Smaken är som baken så svårt för oss välja åt dig. Men kolla in på Wallpaper search (all) - Wallbase.net och leta runt lite. Finns något för alla smaker där.

Visa signatur

Neon

Permalänk
Medlem
Skrivet av Neonxz:

Så här ser det ut för mig atm:

Skulle vara snällt om du länkade alla iconer:)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Neonxz:

Smaken är som baken så svårt för oss välja åt dig. Men kolla in på Wallpaper search (all) - Wallbase.net och leta runt lite. Finns något för alla smaker där.

Tack för tipset, fanns en del trevliga bilder där

Permalänk
Medlem
Skrivet av danteee:

Skulle vara snällt om du länkade alla iconer:)

Ikonerna jag använder hittas här

Finns även för IconPackager som ändrar mappar och sånt automatiskt i operativsystemet, dock saknas en del olika mapptyper. Kan hittas här ialla fall: TokenDark for IconPackager by ~naymlezwun on deviantART,

EDIT: Glömde start-orben. Browsing Customization on deviantART

Skrivet av Xattwyn:

Tack för tipset, fanns en del trevliga bilder där

Inga problem!

Visa signatur

Neon

Permalänk
Medlem
Skrivet av Neonxz:

Ikonerna jag använder hittas här

Finns även för IconPackager som ändrar mappar och sånt automatiskt i operativsystemet, dock saknas en del olika mapptyper. Kan hittas här ialla fall: TokenDark for IconPackager by ~naymlezwun on deviantART,

EDIT: Glömde start-orben. Browsing Customization on deviantART

Inga problem!

Tack!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Experto:

Jag behöver ditt wallpaper!

Skrivet av djjokke:

Jag skulle jättegärna ta båda era väggpapper, tack

Wallpaper dark wood hello commander (#584306) - Wallbase.net

Permalänk

Nån som har tips på några snygga gröna ikoner BTW?

Visa signatur

"Very nice looking case - wife said she'll divorce me if I buy another case. I'm gonna miss her.” -Mackowitz

Gigabyte P55A-UD4 || Intel Core i5 750 @ stock || 4 Gb Corsair DDR3 || Lian Li Lancool PC - K62 || 960 Gb HDD (320 + 640) || Corsair 650 W || XFX Radeon 6870 @ stock

Permalänk
Medlem

linux messa upp min windows partition <.< så ny formatering kräver nytt tema

Permalänk
Medlem

Precis uppgraderat mig från windows XP till windows 7. Skulle gärna vilja veta hur ni gör för att byta ikoner och dylikt. Finns det något/några riktigt bra program som man använder för att få Windows att se snyggare ut?

Visa signatur

ASUS ROG STRIX Z270H GAMING, i7 7700K, MSI GTX 1080 Ti 11 GB Gaming, Corsair HX 850W, Corsair 16GB, Samsung 850 500 GB, Samsung 830 256GB, WD Black 1TB, BenQ XL2420T

Permalänk
Medlem
Skrivet av davaa:

Precis uppgraderat mig från windows XP till windows 7. Skulle gärna vilja veta hur ni gör för att byta ikoner och dylikt. Finns det något/några riktigt bra program som man använder för att få Windows att se snyggare ut?

Här har du en fin tråd

http://www.sweclockers.com/forum/22-microsoft-windows/908465-...

De flesta "gadgets" så att säga, är från programmet rainmeter.
Finns äver tex samurize.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Werdes:

Här har du en fin tråd

http://www.sweclockers.com/forum/22-microsoft-windows/908465-...

De flesta "gadgets" så att säga, är från programmet rainmeter.
Finns äver tex samurize.

Har använt Samurize till XP. Har även läst den tråden du skickade men kan inte hitta något om hur man rentav byter ut en ikon. Där står att man använder den och den registergrejjen, men jag har fått tag i några ikoner som inte har några andra filer än x.ico.

Visa signatur

ASUS ROG STRIX Z270H GAMING, i7 7700K, MSI GTX 1080 Ti 11 GB Gaming, Corsair HX 850W, Corsair 16GB, Samsung 850 500 GB, Samsung 830 256GB, WD Black 1TB, BenQ XL2420T

Permalänk
Skrivet av davaa:

Har använt Samurize till XP. Har även läst den tråden du skickade men kan inte hitta något om hur man rentav byter ut en ikon. Där står att man använder den och den registergrejjen, men jag har fått tag i några ikoner som inte har några andra filer än x.ico.

Albook extended 811 icons by ~StopDreaming on deviantART

Bara som ett litet tips!

Visa signatur

"Very nice looking case - wife said she'll divorce me if I buy another case. I'm gonna miss her.” -Mackowitz

Gigabyte P55A-UD4 || Intel Core i5 750 @ stock || 4 Gb Corsair DDR3 || Lian Li Lancool PC - K62 || 960 Gb HDD (320 + 640) || Corsair 650 W || XFX Radeon 6870 @ stock

Permalänk
Medlem

811 ikoner? nice! Hur gör jag för att aktivera dem? Finns det den där filen som guiden på detta forumet använder?

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av davaa:

811 ikoner? nice! Hur gör jag för att aktivera dem? Finns det den där filen som guiden på detta forumet använder?

Betydligt lättare än så!

Bara ta en genväg högerklicka och gå in till "properties" och change icon. Leta reda på ikonen du vill ha och voila!

Visa signatur

Permalänk
Medlem

En konstig fråga kanske... men men, hur fungerar det här med RSS flöde? Har fixat Omnimo skin för rainmeter, och det finns då en RSS reader, men får det inte att fungera... Har sagt till den att den ska ta ifrån > www.sweclockers.com/feeds/ < men får inte upp något i rutan. Gör jag fel?
Bild:

Tack!

Permalänk
Skrivet av Nembo:

En konstig fråga kanske... men men, hur fungerar det här med RSS flöde? Har fixat Omnimo skin för rainmeter, och det finns då en RSS reader, men får det inte att fungera... Har sagt till den att den ska ta ifrån > www.sweclockers.com/feeds/ < men får inte upp något i rutan. Gör jag fel?
Bild: http://img.mekk.nu/upload/389f700024ad83312c0d4ccb340af200_80...

Tack!

Hmm, konstigt.
Prova bara att ta nyheter med denna länk

Länka gärna vilken version av omnimo du använder så provar jag på mitt skrivbord!

EDIT: Provade använde länken du angav och fick inte heller till det, jag skulle tro att det är länken som är kass. Hoppas det hjälpte!
BTW: länken jag angav är RSS feed enbart för Nyheter på SweC
Du kan också välja mellan Marknad eller Forum

Visa signatur

Permalänk

Åsikter är välkomnade!

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Fått hem min nya skärm så dual-screen nu.

Högerklicka->Öppna bild i ny ruta för full storlek.

Visa signatur

Neon