Permalänk
Hedersmedlem

Lucka framför externa enheter?

Jag har funderat en hel del med det här med lucka framför de externa enheterna på chassiet. Personligen är jag rätt kluven i frågan. Det ger ett ränt cleant utseende och hjälper till mot damm och i viss mån även ljudnivå (nåja...). Och man behöver inte spraya sina beiga enheter om man har ett tex har ett svart chassi.

Men ofta har jag märkt att den står på glänt av ren bekvämlighet.... och då försvinner alla fördelar :/

Vad tycker du?

Permalänk
Medlem

Lucka är jobbigt helt enkelt

Visa signatur

"Det är inte lätt när det är svårt"

Permalänk
Medlem

Jag har aldrig haft ett chassi med lucka, men jag kan tänka mig att en är väldigt ivägen....

Visa signatur
Permalänk
Medlem

jag har lucka... tycker de ser mycke snyggare ut och e ganska praktiskt. Okej de e lättare utan lucka men jag kan ofra mig för snyggheten

Visa signatur
Permalänk

Jag har lucka och jag har haft sönder den ungefär 13 gånger.. Det har varit med om mycket min lucka.. Men nu sitter den där igen nylimmad och fin..
Om jag fick bestämma skulle jag inte ha lucka. Inte efter det här iaf.

Visa signatur

=) jag borde logga ut mig när jag loggar in från skolan

Permalänk
Medlem

Skulle jag köpa en ny låda hade jag valt med lucka. Kanske det är för att jag inte använder cd:n eller brännaren sådär fasligt mycket men jag tycker att det är snyggare och kan helt klart vara värt det. O andra sidan kan en snygg moddad cd-rom ala lian-li se väldigt bra ut även utan lucka.

Visa signatur

LaserMagic
Web: www.lasermagic.se
Mail: info@lasermagic.se

Permalänk
Medlem

menar du lucka som på chieftech-chassina? isåf. vet jag inte riktigt.. jag har en sån burk. med lucka.. iof är det rätt bra.. den ser lugn å fin ut lixom.. men om man har nåt bakom den, tex fancontroller / lcd så kanske man vill visa upp dem och då kan luckan vara jobbig kanske.. men jag tycker inte att det är nåra problemas,,, har inte haft sönder den en enda gång heller.

och det där med lcd.. hrm.. jag bygger nog in min i "grillen" sen tror jag,..

alt.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

kör med lucka och tycker om den!
då man behöver bränna bort massa saker så låter man ju luckan vara öppen, behöver ju inte stänga den varje gång man satt in en cd

Permalänk
Hedersmedlem

Verkar nästan bli dött lopp. Jag trodde "nej tack" skulle vara i majoritet... men nej nej.

Ska använda resultatet i en kommande recension