På jakt efter in-ear...men har ett litet dilemma

Permalänk

På jakt efter in-ear...men har ett litet dilemma

Hejsan alla glada Sweclockare!

Jag är på jakt efter in-ear hörlurar, tänkte om någon här skulle kunna hjälpa mig med ett litet dilemma..?

Jag kommer att använda mina in-ear till allting, spelande (CS.16) och musik, m.m.

Spelar det någon roll vilka man väljer då?

Jag finner det litet svårt att förklara vad det egentligen är jag är ute efter med ord,
men alltså blir ljudet annorlunda om jag ska ha ett par anpassade för spel än om jag väljer musikanpassade?

Hoppas ni förstår vad jag menar, gör ni inte det, kan ni då tipsa om ett par bra in-ear för mellan 500-1000:-

Permalänk
Medlem

ska du ha något av det extremare sortinentet så kanske dom här skulle vara ngt.

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR!

i5 3570K||ASRock Z77M||Corsair 16GB@1866MHz||Intel 530 SSD||Fractal Design Define Mini

Permalänk
Skrivet av ajsp:

ska du ha något av det extremare sortinentet så kanske dom här skulle vara ngt.

Har du använt de i något spel?

Permalänk

Ska du ha dom till cs så kanske du kan ta ett par in ear för runt 500kr och ett headset till cs (siberia v1 + mic)

Visa signatur

Intel i5 @ 2,66Ghz | Noctua NH-D14 | 4gb corsair 1600mhz | Asus P7P55D-E PRO | Antec p182 | Corsair 550w |Asus 6950 2gb upplåsta shaders, ASUS 5770 V2|Samsung SpinPoint F3 1 TB |Benq BL2400PT | LG 42PQ6500 | Steelseries Siberia v1 |Asus Xonar DX |Creative EP-630 | AKG K601 | Dynavoice F-6 EX 5.0 |Canton Reference 9.2 DC | Atacama Nexus 6| Onkyo 607

Permalänk

Det fick bli;
'Razer Moray In-Ear full retail EU White'
Razer Moray In-Ear full retail EU White | MaxFPS.se

Tack för svaren!